OCR Output

Irodalomjegyzék | 219

Malaysian Teachers and Undergraduates. Procedia - Social and Behavioral
Sciences, 118, November. 489-494. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.02.067

Thomka, B. (1981). Prézapoétika vagy narratolégia? Hid, 45(11), 1273-1412.

Thudt, A., Walny, J., Gschwandtner, T., Sykes, J., & Stasko, J. (2018). Exploration and
Explanation in Data-Driven Storytelling. In Nathalie Henry Riche, Christophe
Hurter, Nicholas Diakopoulos, & Sheelagh Carpendale (Eds.), Data-Driven
Storytelling (pp. 59-84). CRC Press.

Todorov, T. (1969). Grammaire du Décaméron. The Hauge: Mouton.

Todorov, T. (1971). The 2 Principles of Narrative. Diacritics, 1(1), 37-44. https://
doi.org/10.2307/464558

Todorov, T., & Berrong, R. M. (1976). The Origin of Genres. New Literary History,
8(1), 159-170. https://doi.org/10.2307/468619

Tófalvy, T. (2017). A digitális jó és rossz születése. Technológia, kultúra és az újság¬
írás 21. századi átalakulása. Budapest: LHarmattan Kiadó.

Tomasello, M. (2002). Gondolkodás és kultúra. Budapest: Osiris Kiadó.

Tongori, Á. (2017). Változások - digitális történetmesélés az angolórán. In Lanszki
Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási folyamatban (pp. 192¬
213). Eger: Líceum Kiadó.

Torrell, M. R. (2021). Changing Cultural Constructions of Grief through the Shared
Story: Lessons Írom Disability Stories. In Nicole Sieben, g Stephanie Anne
Shelton (Eds.), Humanising Grief in Higher Educaiton: Narratives of Allyship
and Hope (pp. 15-22). New York - London: Routledge.

Tóth, László (2002). Szövegmegértés az általános iskolában. Magyar Pedagógia,
102(3), 355-376

Tóth, Lászlóné (2017). A törtek támadása - digitális történetmesélés matematika¬
órán. In Lanszki Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási fo¬
lyamatban (pp. 235-234). Eger: Líceum Kiadó.

Tóth, T. (2011). Szimuláció és narratíva a számítógépes játékokban. Médiakutató,
12(2). https://mediakutato.hu/cikk/2011 02 nyar/04 szimulacio narrativa

Tóth-Mózer, Sz., 8 Misley, H. (2019). Digitális eszközök integrálása az oktatásba. Jó
gyakorlatokkal, tantárgyi példákkal, modern eszközlistával. Budapest: Eötvös
Loránd Tudományegyetem.

Trilling, B. & Fadel, C. (2009). 21st Century Skills: Learning for Life in Our Times.
San Fransisco: Jossey-Bass.

Turcsänyi-Szab6, M. (2011). Fenntartható innováció a tanárképzésben - az elmélet¬
től a gyakorlatig. Oktatás-Informatika, 3(3-4), 32-43. http://www.eltereader.
hu/media/2013/05/Okt Inf 2011 3 4 opt.pdf

Turcsányi-Szabó, M. (2012). Aiming at Sustainable Innovation in Teacher Edu¬
cation - from Theory to Practice, Informatics in Education, 11(1), 115-130.

Tversky, B. (2018). Storytelling in the Wild. Implications for Data Storytelling. In
Nathalie Henry Riche, Christophe Hurter, Nicholas Diakopoulos, & Sheelagh
Carpendale (Eds.), Data-Driven Storytelling (pp. 17-58). CRC Press.