OCR Output

218] Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

Somdee, M. & Suppasetseree, S. (2007). Developing English Speaking Skills of Thai
Undergraduate Students by Digital Storytelling through Websites. http://www.
litu.tu.ac.th/journal/FLLTCP/Proceeding/166.pdf

Sonkoly, G. (2005). Örökség és történelem: az emlékezet technikái. In Kiss György,
& Monok Istvän (Eds.), Kulturális örökség - társadalmi képzelet (pp. 53-61).
Budapest: OSZK - Akadémiai Kiadó.

Stacey, G. g Hardy, P. (2011). Challenging the shock of reality through digital
storytelling. Nurse Education in Practice, 11(2), 159-164. https://doi.
org/10.1016/j.nepr.2010.08.003

Steinberg, M. (2020). Managing the Media Mix: Industrial Reflexivity in the Anime
System. In Dal Yong Jon (Ed.), Transmedia Storytelling in East Asia. The Age
of Digital Media (pp. 159-182). London — New York: Routledge.

Stephenson, G. M., Laszlo, J., Enmann, B., Lefever, R. M. H., & Lefever, R. (1997).
Diaries of significant events: Socio-linguistic correlates of therapeutic outcomes
in patients with addiction problems. Journal of Community & Applied Social
Psychology, 7(5), 389-411.

Stolper, C. D., Lee, B., Riche, N., & Stasko, J (2018). Data-Driven Storytelling
Techniques: Alalysis of a Curated Collection of Visual Stories. In Nathalie Henry
Riche, Christophe Hurter, Nicholas Diakopoulos, & Sheelagh Carpendale
(Eds.), Data-Driven Storytelling (pp. 85-106). CRC Press.

Stöhr, L. (2019). Személyesség, jelenlét, narrativitds. Paradigmavaltds a kortárs ma¬
gyar dokumentumfilmben. Budapest: Gondolat Kiadó.

Sun, Y., g Sun, M. (2021). How peer influence mediates the effects of video games
playing on adolescents’ aggressive behavior. Children and Youth Services
Review, 130, 106-225.

Suwardy, T., Pan, G. & Seow, P.-S. P. (2013). Using Digital Storytelling to Engage
Student Learning. Accounting Education, 22(2), 109-124. https://doi.org/10.
1080/09639284.2012.748505

Szabolcs, É. (2012). Narratív szemléletű pedagóguskutatások. Pedagógusképzés: pe¬
dagógusképzők és -tovabbkepzök folyoirata, 7-8, 109-115.

Szabolcsi, Zs. (2021). A reklámok közé bújtatott politikai narratívák. Médiakuta¬
tó, 22(2), 53-68.

Szécsi, G. (2016). Média és társadalom az információ korában. Kommunikációfilo¬
zófiai adalékok a mediatizáció fogalmához. Budapest: Akadémiai Kiadó.
Szegedy-Maszák, M. (1998). A regény, amint írja önmagát. Elbeszélő művek vizsgá¬

lata. Budapest: Korona Nova Kiadó.

Szivák, J. (2010). A reflektív gondolodás fejlesztése. Budapest: Magyar Tehetségse¬
gítő Szervezetek Szövetsége.

Szokolszky, Á. (2020). A pszichológiai kutatás módszertana. Budapest: Osiris Kiadó.

Szűts, Z. (2021). Az online kommunikáció új horizontjai. In Balázs László (Ed.), Di¬
gitális kommunikáció és tudatosság (pp. 24-33). Budapest: Hungarovox Kiadó.

Thang, S. M., Sim, L. Y., Mahmud, N., Lin, L. K., Zabidi, N. A., & Ismail, K. (2014).
Enhancing 21st Century Learning Skills Via Digital Storytelling: Voices of