OCR Output

202] Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

Interactive Storytelling. 13th International Conference on Interactive Digital
Storytelling, ICIDS 2020, Bournemouth, UK, November 3-6, 2020, Proceedings
(pp. 92-101). Springer.

Green, L., Van Royen, K., & Vermeulen, A. (2019). Narrative Research Methods,
Particularly Focused upon Digital Technology Use in Everyday Life. In Heidi
Vandebosch, & Leile Green (Eds.), Narratives in Research and Interventions
on Cyberbullying among Young People (pp. 47-60). Springer.

Green, M. C., & Brock, T. C. (2000). The role of transportation in the persuasiveness
of public narratives. Journal of Personality and Social Psychology, 79, 701-721.
https://doi.org/10.1037/0022-3514.79.5.701

Gresham, P. (2014). Fostering creativity through digital storytelling: “It's a paradise
inside a cage.” METAphor, (1), 47-55.

Grodal, T. (1997). Moving Pictures: A New Theorie of Film Genres, Feeling, and
Cognition. Oxford: Clarendon Press.

Gulyás, E. (2019). A fejlesztő (e-)biblioterápia alkalmazásának lehetősége hatra¬
nyos helyzetű diákok körében [(PhD-disszertáció]. Eszterházy Károly Egyetem.
https://doi.org/10.15773/EKE.2019.009

Gupta, A., Lawendy, B., Goldenberg, M. G., Grober, E., Lee, J. Y., gz Perlis, N. (2021).
Can video games enhance surgical skills? A systematic review. Surgery, 169(4),
821-829.

Haigh, C. (2017). “The Times They Are a Changin’: Digital Storytelling as a Catalyst
for an Ideological Revolution in Health-Care Research. In Grete Jamissen, Pip
Hardy, Yngve Nordkvelle, & Heather Pleasants (Eds.), Digital Storytelling in
Higher Education (115-130). Palgrave Macmillan.

Haigh, C., & Miller, E. (2018). What Really Matters to Patients? Digital Storytelling
As Qualitative Research. In Pip Hardy, & Tony Sumner (Eds.), Cultivating
Compassion: How Digital Storytelling is Transforming Healthcare (pp. 247-256)
(2nd ed.). Palgrave Macmillan. https://doi.org/10.1007/978-3-319-64146-1

Hancox, D. (2017). From Subject to Collaborator. Transmedia Storytelling and
Social Research. Convergence: The International Journal of Research into New
Media Technologies, 23(1), 49-60.

Handler Miller, C. (2004/2020). Digital Storytelling. A Creator’ Guide to Interactive
Entertainment (4th edition). CRC Press.

Hardy, P. (2017). Physician Know Thyself: Using Digital Storytelling to Promote
Reflection in Medical Education. In Grete Jamissen, Pip Hardy, Yngve
Nordkvelle, & Heather Pleasants (Eds.), Digital Storytelling in Higher Educa¬
tion (pp. 37-54). Palgrave Macmillan.

Hecker, H. (2021). A digitalis helytorténetoktatas és a levéltárak: Esettanulmány
egy össz-közgyűjteményi projekt helytörténeti vonatkozásairól és eredmé¬
nyeiről a Magyar Nemzeti Levéltár Tolna Megyei Levéltárában. Kultúra és
közösseg, 4(2), 55-64.

Heller, Á. (2015). Az önéletrajzi emlékezés filozófiája. Budapest: Múlt és Jövő Kiadó.