OCR Output

194] Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

Anderson, K. M. (2017). Lets Get Personal: Digital Stories for Transformational
Learning in Social Work Students. In Grete Jamissen, Pip Hardy, Yngve
Nordkvelle, & Heather Pleasants (Eds.), Digital Storytelling in Higher Educa¬
tion (pp. 73-90). Palgrave Macmillan.

Anderson, L. & Kinnair, D. (2018). Reflection: They Just Don't Get It! - Digital
Stories from Junior Doctors. In Pip Hardy, & Tony Sumner (Eds.), Cultivating
Compassion: How Digital Storytelling is Transforming Healthcare (pp. 155-168)
(2nd ed.). Palgrave Macmillan. https://doi.org/10.1007/978-3-319-64146-1

Andó, É. (2011). Szavak, szimbólumok, narratívák - manipulált kollektív emlékev
zet és emlékezéspolitika. XXI. Század - Tudományos Közlemények Gazdaság
És Demokrácia, (25), 105-109.

Andreasen, A.R. (1985). „Backward” Marketing Research. Harvard Business Review,
5-6, 176-182.

Appel, M., Gambs, T., Richter, T., & Green, M.C. (2015). The transportation scale¬
short form (TS-SF). Media Psychology, 18(2), 243-266. https://doi.org/10.10
80/15213269.2014.987400

Assmann, J. (1999). A kulturális emlékezet. Írás, emlékezés és politikai identitás a
korai magaskultúrákban. Budapest: Atlantisz Kiadó.

Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (18) és 1. fejezet 4. cikk
2. https://www.gdpr.info.hu/gdpr-rendelet-szovege

Bach, B., Stefaner, M., Boy, J., Drucker, J., Bartram, L., Wood, J., Ciuccarelli, P.,
Engelhardt, Y., Köppen, U., g Tversky, B. (2018). Narrative Design Patterns
for Data-Driven Storytelling. In Nathalie Henry Riche, Christophe Hurter,
Nicholas Diakopoulos, & Sheelagh Carpendale (Eds.), Data-Driven Storytelling
(pp. 107-134). CRC Press.

Bajomi-Lazar, P. (2006). Manipuläl-e a media? Mediakutatö, 6(2). https://www.
mediakutato.hu/cikk/2006_02_nyar/04_manipulal-e_a_media/

Balint, K., Blessing, J., & Rooney, B. (2020). Shot scale matters: The effect of close¬
up frequency on mental state attribution in film viewers. Poetics, 83(Decem¬
ber), [101480]. https://doi.org/10.1016/j.poetic.2020.101480

Balint, K., Kuijpers, M. M., & Doicaru, M. M. (2017). The effect of suspense structure
on felt suspense and narrative absorption in literature and film. In M. Kuijpers,
F Hakemulder, E. Tan, K. Balint, & M. Doicaru (Eds.), Narrative Absorption
(Vol. 27, pp. 177-197). John Benjamin Publishing Company.

Balint, K., Tan, E. S., & Doicaru, M. M. (2014). Empatia és suspense. A mozinézé
filmelmenyenek kvalitativ vizsgälata. Metropolis, 17(2) https://metropolis.org.
hu/empatia-es-suspense- 1

Balint, P. (2014). Archaic Images in Folk Tales. The Tales of Istvan Jakab, Gipsy Tale
Teller (the master of delayed accumulation). Debrecen: Didakt.

Ban, D., & Nagy, B. (2016). IDig Storie. Digitális történetmesélés a gyakorlatban.
http://idigstories.eu/hu/digitalis-tortenetmeseles-gyakorlatban/#page/3
Bandi-Rao, S., & Sepp, M. (2014). Designing a Digital Story Assignment for Basic

Writers Using the TPCK Framework. Journal of Basic Writing, 33(1), 103-123.