Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000041/0000

Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Auteur
Lanszki Anita
Title (EN)
Digital Media and Storytelling in Higher Education
Field of science
Kultúrakutatás, kulturális sokféleség / Cultural studies, cultural diversity (12950), Kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom / Communication networks, media, information society (10104), Pedagógia / Pedagogy (12910)
Type of publication
monográfia
022_000041/0144
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 145 [145]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000041/0144

OCR

144] Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban (RETTEN Interiorizálja értékrendszer alapján történő viselkedés [Em Érzelmi viszony kialakítása, ————*_ | tapasztaltak beépítése az értékrendbe ey (== ee \ Saját és mások digitális történeteit értékeli A 1.9 2 Reflektál saját és mások ismereteire, élményeire ő ( ) Saját emlékeit, élményeit felidézi, — s ] másokét meghallgatja, kontextus az egyén és a téma közt ZT BESZ 13. dbra: A Bloom-taxonomia affektiv szintjei Ollé és mtsai alapjan (2013) és a DST érzelmi tevékenységei (vö. Lanszki, 2018, p. 80) A hallgató felidézi saját emlékeit a téma kapcsán, kialakítja a kontextust önmaga és a téma között, majd befogadja társai kapcsolódó élményeit, így kontextust teremt saját elbeszélése és a társak történetei között. A hallgatók a folyamat végén értékelik egymás digitális történetét és a megszületéséhez vezető utat, végül a csoportnormaként megfogalmazott értékrend beépül az egyén viselkedésrepertoárjába. A Bloom-taxonómia pszichomotoros szakaszai is megtalálhatóak a DST műveleteiben, melyeket Bredács (2015) fordítása alapján idézünk fel a 14. ábrán.

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1949 px
Hauteur de l'image
2776 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
671.29 KB
Lien permanent vers jpg
022_000041/0144.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000041/0144.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu