Toth-Mozer, Sz., & Misley, H. (2019). Digitalis eszkézok integrdldsa az
oktatásba. Jó gyakorlatokkal, tantárgyi példákkal, modern eszközlistával.
Budapest: Eötvös Loránd Tudományegyetem.
Trilling, B. & Fadel, C. (2009). 21st Century Skills: Learning for Life in Our
Times. San Fransisco: Jossey-Bass.
Turcsänyi-Szab6, M. (2011). Fenntartható innováció a tanárképzésben - az
elmélettől a gyakorlatig. Oktatás-Informatika, 3(3-4), 32-43. http://
www.eltereader.hu/media/2013/05/Okt Inf 2011 3 4 opt.pdf
Turcsányi-Szabó, M. (2012). Aiming at Sustainable Innovation in Teacher
Education - from Theory to Practice, Informatics in Education, 11(1),
115-130.
Tversky, B. (2018). Storytelling in the Wild. Implications for Data Storytelling.
In Nathalie Henry Riche, Christophe Hurter, Nicholas Diakopoulos,
& Sheelagh Carpendale (Eds.), Data-Driven Storytelling (pp. 17-58).
CRC Press.
Underberg, N. M., & Zorn, E. (2013). Digital Ethnography: Anthropology,
Narrative and New Media. Austin: University of Texas Press.
Veszelszki, Á. (2017). Az álhírek extra- és intralingvális jellemzői. Századvég,
84, 51-82.
Veszelszki, A. (2021). deepFAKEnews: Az informéciémanipuläcié üj
módszerei. In Balázs László (Ed.), Digitális kommunikáció és tudatosság
(pp. 93-105). Budapest: Hungarovox Kiadó.
Vieira Vasconcelos, S., & Balula, A. (2021). Pitch This: Storytelling as a
Means to Enhance Your Personal Brand. In Lorena Clara Mihaes,
Raluca Andreescu, & Anda Dimitriu (Eds.), Handbook of research on
contemporary storytelling methods across new media and disciplines (pp.
100-115). IGI Global.
Vincze, O., Ilg, B., & Pélya, T. (2014). The role of narrative perspective in
the elaboration of individual and historical traumas. In J. P. Forgas,
O. Vincze, & J. Läszlé (Eds.), Social cognition and communication (pp.
244-229). Psychology Press.
Virág, I. (2014). Tanuláselméletek és tanítási stratégiák. Eger: EKF Líceum
Kiadó. https://mek.oszk.hu/14900/14953/
Vish, V., gz Tan, E. S. (2014). Történet kontra stílus. A műfajspecifikus események
és filmes megvalósítások összevetése a nézők műfajfelismerésére
gyakorolt hatásk alapján. Metropolis, 18(2). https://metropolis.org.hu/
tortenet-kontra-stilus
Von Sydow, C. W. (1948). Kategorien der Prosa- Volksdichtung. In Selected
Papers on Folklore. Roskilde and Baggers.
Wang, C., & Burris, M. A. (1997). Photovoice: Concept, Methodology, and
Use for Participatory Needs Assessment. Health Education and Behavior,
24(3), 369-387.