OCR Output

212 | Digital Media and Storytelling in Higher Education

Szegedy-Maszak, M. (1998). A regény, amint irja önmagát. Elbeszélő művek
vizsgálata. Budapest: Korona Nova Kiadó.

Szivák, J. (2010). A reflektív gondolodás fejlesztése. Budapest: Magyar
Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége.

Szokolszky, Á. (2020). A pszichológiai kutatás módszertana. Budapest: Osiris
Kiadó.

Szűts, Z. (2021). Az online kommunikáció új horizontjai. In Balázs László
(Ed.), Digitális kommunikáció és tudatosság (pp. 24-33). Budapest:
Hungarovox Kiadó.

Thang, S. M., Sim, L. Y., Mahmud, N., Lin, L. K., Zabidi, N. A., & Ismail, K.
(2014). Enhancing 21st Century Learning Skills Via Digital Storytelling:
Voices of Malaysian Teachers and Undergraduates. Procedia - Social and
Behavioral Sciences, 118, November. 489-494. https://doi.org/10.1016/j.
sbspro.2014.02.067

Thomka, B. (1981). Prézapoétika vagy narratolégia? Hid, 45(11), 1273-1412.

Thudt, A., Walny, J., Gschwandtner, T., Sykes, J., & Stasko, J. (2018). Exploration
and Explanation in Data-Driven Storytelling. In Nathalie Henry Riche,
Christophe Hurter, Nicholas Diakopoulos, & Sheelagh Carpendale
(Eds.), Data-Driven Storytelling (pp. 59-84). CRC Press.

Todorov, T. (1969). Grammaire du Décaméron. The Hauge: Mouton.

Todorov, T. (1971). The 2 Principles of Narrative. Diacritics, 1(1), 37-44.
https://doi.org/10.2307/464558

Todorov, T., & Berrong, R. M. (1976). The Origin of Genres. New Literary
History, 8(1), 159-170. https://doi.org/10.2307/468619

Tofalvy, T. (2017). A digitális jó és rossz születése. Technológia, kultúra és az
újságírás 21. századi átalakulása. Budapest: LHarmattan Kiadó.

Tomasello, M (2001). 1he Cultural Origins of Human Cognition. Harvard
University Press

Tongori, Á. (2017). Változások - digitális történetmesélés az angolórán.
In Lanszki Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási
folyamatban (pp. 192-213). Eger: Líceum Kiadó.

Torrell, M. R. (2021). Changing Cultural Constructions of Grief through
the Shared Story: Lessons from Disability Stories. In Nicole Sieben, &
Stephanie Anne Shelton (Eds.), Humanising Grief in Higher Educaiton:
Narratives of Allyship and Hope (pp. 15-22). New York - London:
Routledge.

Toth, L. (2002). Szovegmegértés az altalanos iskolaban. Magyar Pedagogia,
102(3), 355-376

Toth, Lászlóné (2017). A törtek támadása - digitális történetmesélés matema¬
tikaórán. In Lanszki Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési¬
oktatási folyamatban (pp. 235-234). Eger: Líceum Kiadó.

Tóth, T. (2011). Szimuláció és narratíva a számítógépes játékokban.
Médiakutató, 12(2). https://mediakutato.hu/cikk/2011_02_nyar/04_
szimulacio_narrativa