OCR Output

208 I Digital Media and Storytelling in Higher Education

Pólya, Tibor (2008). A narratív értékelés hatása a szubjektív élmény észlelt
minőségére. In Vincze Orsolya, 8 Bigazzi Sára (Eds.), Élmény, történet
- a történetek élménye (pp. 106-120). Budapest: Új Mandátum Kiadó.

Pólya, Tibor (2020). A történetszerkezet automatikus elemzése és összefüggése
az elbeszélő személy érzelmi intelligenciájával. In Berend Gábor, Gosztolya
Gábor, g Vincze Veronika (Eds.), XVI. Magyar Számítógépes Nyelvészeti
Konferencia (pp. 323-332). Szeged: Szegedi Tudományegyetem.

Postman, N. (1992). Technopoly: the surrender of culture to technology. New
York: Vintage Books.

Preradovic, N. M., Lesin, G. & Boras, D. (2016). Introduction of digital
storytelling in preschool education: A case study from Croatia. Digital
Education Review, 30, 94-105.

Price, D. M., Strodtman, L., Brough, E., Lonn, S. & Luo, A. (2015). Digital
storytelling: An innovative technological approach to nursing education.
Nurse Educator, 40(2), 66-70.

Pritchard, S. C., Zopf, R., Polito, V., Kaplan, D. M., & Williams, M. A. (2016).
Non-hierarchical influence of visual form, touch, and position cues
on embodiment, agency, and presence in virtual reality. Frontiers in
Psycholology, 7, 1649. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2016.0164

Propp, V. J. (1928/1995). A mese morfolögiaja. Budapest: Osiris Kiadö

Puentedura, R. (2006). Transformation, technology, and education [Blog
post]. http://hippasus.com/resources/tte/

Raevskij, M. (2020). The GPT-3 Algorithm Wrote Articles For Two Weeks
- And 26,000 People Read It. https://becominghuman.ai/the-gpt-3¬
algorithm-wrote-articles-for-two-weeks-and-26-000-people-read-it¬
210127f79a16

Rambe, P., & Mlambo, S. (2014). Using digital storytelling to externalise
personal knowledge of research processes: The case of a Knowledge
Audio repository. Internet and Higher Education, 22. July. 11-23. https://
doi.org/10.1016/j.iheduc.2014.04.002

Ramirez-Alvarado, M. (2020). Post-Truths and Fake News in Disinformation
Contexts: The Case of Venezuela. In Victor Hernandez-Santaolalla,
& Barrientos Bueno (Eds.), Handbook of Research on Transmedia
Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies (pp. 306¬
320). IGI Global.

Ranke, K. (1967). Kategorienprobleme der Volksprosa. Fabula, 9(1-3), 4-12.
https://doi.org/10.1515/fabl.1967.9.1-3.4

Rausch, A., & Pásztor, A. (2021). Mobil eszközök az óvodában: A digitális
technológiával támogatott értékelés lehetőségei. Neveléstudomány, 9(2),
5-17.

Raz, G., Hagin, B., & Hendler, T. (2013). E-Motion Pictures of the Brain:
Recursive Paths Between Affective Neuroscience and Film Studies. In
Arthur P. Shimamura (Ed.), Psychocinematics: Exploring Cognition at
the Movies (pp. 285-313).