OCR Output

References | 207

Pavlik, J. V., & Bridges, F. (2013). The emergence of augmented reality (AR)
as a storytelling medium in journalism. Journalism & Communication
Monographs, 15(1), 4-59. http://doi.org/10.1177/1522637912470819

Péley, B. (2013). Élettörténet - Fejlődés és patológia. A narratív szemlélet
és módszertan haszna a diagnosztikában és a terápiában. Magyar
Pszichológiai Szemle, (68)1, 141-157.

Pellas, N. (2014). The influence of computer self-efficacy, metacognitive self¬
regulation and self-esteem on student engagement in online learning
programs: Evidence from the virtual world of Second Life. Computer
sin Human Behavior, 35, 157-170.

Péter, A., & Vass-Eysen, Á. (2017). Farsangi témahét egy általános iskolában ¬
a digitális történetmesélés alkalmazása a DÖK munkájában. In Lanszki
Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási folyamatban (pp.
317-333). Eger: Líceum Kiadó.

Pisco Costa, R. (2021). All the World’s a Stage and Sociologysts its Storytellers:
Contemporary Sociology and the Art of Telling a Good Story. In Lorena
Clara Mihaes, Raluca Andreescu, & Anda Dimitriu (Eds.), Handbook
of research on contemporary storytelling methods across new media and
disciplines (pp. 1-16). IGI Global.

Pléh, Cs. (2003). A természet és a lélek. Budapest: Osiris Kiadó.

Pléh, Cs. (2011). A webvilág kognitív következményei, avagy fényesít vagy
butít-e az internet? Korunk, 22(8), 9-19.

Pléh, Cs. (2012). Narratív szemlélet a pszichológiában: az elbeszélés mint
átfogó metafora. Iskolakultúra, 12(3), 3-24.

Pléh, Cs. (2019). Két klasszikus konstruktív emlékezetelmélet mai relevanciája:
Bartlett és Halbwachs. Filozófiai szemle, 63(3) 11-45.

Pöcs, E. (1985-1986). Magyar rdolvasdsok I-II. Budapest: MTA Néprajzi

Kutatócsoport.
Pócs, É. (2012). Hiedelemszövegek. A magyar folklór szövegvilága. Budapest:
Balassi Kiadó.

Pócsik, A. (2012). A kultúra mozgóképeinek kutatása. A kortárs vizuális
antropológiai és dokumentumfilm-elmélet találkozásai. Replika, 81(4),
21-32.

Pohárnok, M. (2008). Széttört történetek. Pszichopatológiai jelenségek az
elbeszélésekben. In Vincze Orsolya, 8- Bigazzi Sára (Eds.), Élmény,
történet - a történetek élménye (pp. 106-120). Budapest: Új Mandátum
Kiadó.

Pólya, Tamás (2019). A videojátékok kultivációs elmélete. Alapvetések és
nemzetközi kutatások. Médiakutató, 20(2), 21-45.

Pólya, Tamás (2020). A videojátékok mint történetmesélő mászókák és
a médiaszöveg-fogalom. Az olvasat átértelmeződése és a narratíva
másodrendűsége egy ergodikus médiumban. Médiakutató, 21(1), 93-104.

Pólya, Tibor (2007). Identitás az elbeszélésben. Szociális identitás és narratív
perspektíva. Budapest: Új Mandátum Kiadó.