OCR Output

References | 203

McAdams, M. (2016). Transmedia Storytelling. Conference paper: World
Journalism Education Congress, Auckland, New Zealand.

McCloud, S. (1994). Understanding comics. New York: Harper Collins.

McCombs, M. E. & Shaw, D. L. (1972). The agenda-setting function of mass
media. The Public Opinion Quaterly, 36(2), 176-187.

McErlean, K. (2018). Interactive Narratives and Transmedia Storytelling.
Creating Immersive Stories across New Media Platforms. London - New
York: Routledge.

McLean, E. (2018). Learning Together With Digital Stories. In Pip Hardy, &
Tony Sumner (Eds.), Cultivating Compassion: How Digital Storytelling is
Transforming Healthcare (pp. 297-306) (2nd ed.). Palgrave Macmillan.
https://doi.org/10.1007/978-3-319-64146-1

McLuhan, M. (1962). The Gutenberg Galaxy: The Making of Typographic Man.
Toronto: University of Toronto Press.

Mészáros, Gy. (2014). Szubkultúrák és iskolai nevelés. Narratív, kritikai
pedagógiai etnográfia. Gondolat Kiadó.

Metz, C. (1968). Essais sur la signification au cinema. Paris: Klincksieck.

Meyrowitz, J. (2003). Médiumelmélet. In Kondor & Fábri (Eds.), Az információs
társadalom és a kommunikaciotechnologia elméletei és kulcsfogalmai (pp.
205-232). Budapest: Szazadvég.

Mick, D., & Buhl, C. (1992). A Meaning-Based Model of Advertising
Experiences. Journal of Consumer Research, 19(12), 317-338.

Miller, N. (2007, March 1). Minifesto for a New Age. Wired. https://www.
wired.com/2007/03/snackminifesto/

Mishra, P., & Koehler, M. J. (2006). Technological pedagogical content
knowledge: A framework for teacher knowledge. Teachers College Record,
108(6), 1017-1054. https://doi.org/10.1111/j.1467-9620.2006.00684.x

Misorelli, C. (2017). One Million Life Stories. In Mark Dunford, & Tricia
Jenkins (Eds.), Digital Storytelling: Form and Content (pp. 35-40).
Palgrave Macmillan.

Mitev, A. (2015). Grounded Theory. In Horvath Dora & Mitev Ariel. Alternativ
kvalitatív kutatási kézikönyv (pp. 85-126). Budapest: Alinea Kiadó.

Mitev, A. (2015). Narrativ technika. In Horvath Dora & Mitev Ariel. Alternativ
kvalitativ kutatdsi kézikonyv (pp. 209-241). Budapest: Alinea Kiado.

Mittel, J. (2006). Narrative Complexity in Contemporary American Television.
‘The Velvet Light Trap, 58. 29-40.

Molnár, Gy. (2011). Számítógépes játékon alapuld képességfejlesztés.
Iskolakultüra, 21(6-7), 3-11.

Molnär, Gy., Turcsänyi-Szabö, M., & Kärpäti, A. (2019). Az interaktiv tanuläsi
környezetektöl a mödszertani megüjuläson ät a kreativ önkifejezesig.
Új Pedagógiai Szemle, 69(11-12), 53-70.

Molnárné Kövér, I. (2017). Történelmet formáló személyiségek - digitális
történetmesélés alkalmazása a történelem és társadalomismeret