OCR Output

References | 201

Lanszki, A. (2017). A digitalis torténetmesélés mint komplex tanulasszervezési
eljaras. In Lanszki Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási
folyamatban (pp. 22-43). Eger: Liceum Kiado.

Lanszki, A. (2018). A digitális történetmesélés mint tanulásszervezési eljárás
tanulástámogató és kompetenciafejlesztő hatása az oktatási folyamatban
[Doktori disszertáció]. Eszterházy Károly Egyetem.

Lanszki, A. (2019). Tanulói kreativitás fejlesztése digitális történetmesélés
segítségével. Iskolakultúra, 29(4-5), 71-85. https://doi.org/10.14232/
ISKKULT.2019.4-5.71

Lanszki, A. (2020). Müveszetalapü reszveteli akciökutatäsi mödszerek.
In Lanszki Anita (Ed.), Bevezetés a tánccal kapcsolatos kutatások
módszertanába (pp. 149-156). Budapest: Magyar Táncművészeti
Egyetem.

Lanszki, A. (2021). A digitális történetmesélés etikai és jogi vonatkozásai.
Pannon Digitalis Pedagögia, 1(1). https://padipe.mftk.uni-pannon.hu/
index.php/pdp/article/view/32

Lanszki, A. & Horväth, K. (2017). Digitälis törtenetmeseles. In Horváth Kata,
Oblath Märton, Lanszki Anita, Teszäry Judit, Csoszö Gabriella & Takäcs
Gábor. A Sajátszínház módszerei. Művészet alapú részvételi kutatás (pp.
29-60). Budapest: LHarmattan.

Lanszki, A., & Kunos, N. (2021). Using Digital Storytelling to Address School¬
Related Burnout Among 10-11 Grade Students. Journal of Educational
Sciences, 22(1), 3-17. https://doi.org/10.35923/JES.2021.1.01

Lanszki, A. & Papp-Danka, A. (2017). Digitális történetmesélés alkalmazása
természetudományos témájú tantárgyi tartalmak feldolgozásában.
Neveléstudomány, 5(2), 26-44. https://doi.org/10.21549/NTNY.18.
2017.2.3

Larsen, S. F. (1996). Memorable books: Recall of reading and its personal
contexts. In Kreutz, R. J., & MAcNealy, M. S. (Eds.), Empirical Approaches
to Literature and Aesthetics. Norwood, NJ: Ablex Publishing.

László, J. (1996). Three Forms of Knowledge in Empirical Study of
Interpretation of Literary Narratives. In Kreutz, Roger J. & MacNealy,
Mary Sue (Eds.), Empirical Approaches to Literature and Aesthetics (pp.
635-644). Norwood, NJ: Ablex.

László, J. (1998). Szerep, forgatókönyv, narratívum. Szociálpszichológiai
tanulmányok. Scientica Hungarica.

László, J. (1999). Társas tudás, elbeszélés, identitás. Scientia Humana.

László, J. (2008). Pszichológia, irodalom, elbeszélés. In Vincze Orsolya g
Bigazzi Sára (Eds.), Élmény, történet - a történetek élménye (pp. 9-23).
Budapest: Új Mandátum Kiadó.

László, J. (2003). Történelem, elbeszélés, identitás. Magyar Tudomány, 48(1),
48-57.

László, J. (2008). The science of stories: An introduction to narrative psychology.
Routledge.