OCR Output

200 I Digital Media and Storytelling in Higher Education

Kőfalvi, T. (2006). E-tanítás. Információs és kommunikációs technológiák
felhasználása az oktatásban, Alapismeretek a tanári mesterségre készülők
számára. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó.Krathwohl, D.R., Bloom,
B.S., Masia, B.B. (1973). Taxonomy of Educational Objectives,
the Classification of Educational Goals. Handbook II: Affective
Domain. New York: David McKay Co., Inc.

Kubinger-Pillmann, J. (2022). Digitalis történetmesélés a tanárképzésben.
In Somogyvári Lajos g Tóth József (Eds.). Humén tudományok:
pedagógusképzés és tananyagfejlesztés 2. Budapest: Akadémiai Kiadó.

Kuijpers, M. M., Hakemulder, F., Balint, K., Doicaru, M. M., & Tan, E. S.
(2017). Towards a new understanding of absorbing reading experiences.
In M. Kuijpers, F Hakemulder, E. Tan, K. Balint, & M. Doicaru (Eds.),
Narrativ Absorption (Vol. 27, pp. 29-47). (Narrative Absorption). John
Benjamin Publishing Company.

Kulcsär-Szabö, Z. (1996). Irodalom/törtenet(i)/känon(ok). Szövegek között:
Budapesti es szegedi tanulmanyok az irodalomelmelet/törtenet köreböl,
1, 16-38.

Kun, B., Hamräk, A., Kenyhercz, V., Demetrovics, Z., & Kalö, Z. (2021). Az
egészségromlás és az egészségmagatartás-változás kvalitatív vizsgálata
munkafüggők körében. Magyar Pszichológiai Szemle, 76(1), 101-126.
https://akjournals.com/view/journals/0016/76/1/article-p101.xml

Lambert, J. (2002/2013). Digital storytelling, Capturing Lives, Creating
Community. Computers (4th ed.). New York - London: Routledge.
https://doi.org/10.1016/S0097-8493(01)00172-8

Lanszki, A. (2015a). A tanulói aktivitás szerepe a digitális történetmesélésben.
In Papp-Danka Adrienn g Lévai Dóra (Eds.), Interaktiv oktatásinfor¬
matika (pp. 79-92). Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, Eötvös Loránd
Tudományegyetem. http://www.eltereader.hu/media/2016/02/
Interaktiv_Oktatasinformatika_READER.pdf

Lanszki, A. (2015b). A digitális történetmesélés relevanciája a tanárképzésben.
In Falus Ivan (Ed.), Felkészülés a pályára, felkészülés az életre (pp. 89¬
97). Eger: Líceum Kiadó.

Lanszki, A. (2016a). Digitális történetmesélés és tanulói tartalom(re)
konstrukció. Új Pedagógiai Szemle, 66(3-4), 82-88. http://folyoiratok.
ofi.hu/uj-pedagogiai-szemle/digitalis-tortenetmeseles-es-tanuloi¬
tartalomrekonstrukcio

Lanszki, A. (2016b). Intertextualitás Lars von Trier Táncos a sötétben című
filmjében. Tánctudományi Közlemények, 8(1), 71-84.

Lanszki A. (2016c). A digitális történet mint önreprezentáció a Magyar
Táncművészeti Főiskola hallgatói körében. Egy nem reprezentatív
felmérés eredményei. In Bolvari-Takacs Gabor, Németh Andras, &
Perger Gabor (Eds.), Tánc és társadalom. V. Nemzetközi Tánctudományi
Konferencia a Magyar Táncművészeti Főiskolán 2015. november 17-18.
(pp. 148-155). Budapest: Magyar Táncművészeti Főiskola.