OCR Output

References ] 199

Koenitz, H., Di Pastena, A., Jansen, D., Lint, B., & Moss, A. (2018). The Myth
of Universal’ Narrative Models: Expanding the Design Space of Narrative
Structures for Interactive Digital Narratives. In Rebecca Rouse, Hartmut
Koenitz, & Mas Haahr (Eds.), Interactive Storytelling. 11. International
Conference on International Digital Storytelling, ICIDS 2018, Dublin,
Ireland, December 5-8, 2018, Proceedings (pp. 107-120). Springer.

Koh, A. (2017). Digital Storytelling in Multicultural Singapure. In Mark
Dunford & Tricia Jenkins (Eds.), Digital Storytelling: Form and Content
(pp. 49-53). Palgrave Macmillan.

Kolhoff, L., & Lack, F. (2019). How Relevant Is Your Choice?: User Engagement
and Perceived Agency in Interactive Digital Narratives on Video
Streaming Platforms. In Rogelio E. Cardona-Rivera, Anne Sullivan,
& R. Michael Young (Eds.), Interactive Storytelling. 12th International
Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2019, Little
Cottonwood Canyon, UT, USA, November 19-22 2019, Proceeedings
(pp. 73-85). Springer

Koltai, A. (2010). InterActivity. Médiakutat, 11(3). https://mediakutato.hu/
cikk/2010_03_osz/02_televizio_interaktiv

Komenczi, B. (2004). Didactica Electromagna? Az e-learning virtuälis
valösägai. Uj Pedagôgiai Szemle, 11, 31-49. http://epa.oszk.hu/00000/
00035/00086/2004-11-ta-Komenczi-Didaktika.html

Komenczi, B. (2009). Információ, ember és társadalom. Eger: EKF Liceum
Kiadó.

Komenczi, B. (2013). Elektronikus tanulási környezetek kutatásai. Eger: Líceum
Kiadó.

Komenczi, B. (2014). Elektronikus tanulási környezetek sajátosságai - elméleti
megközelítések és modellek. In Benedek András & Golnhofer Erzsébet
(Eds.), Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2013. Tanulás és
kornyezete. pp. 1-22. Budapest: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság.

Kotluk, N., g Kocakaya, S. (2016). Researching and evaluating digital
storytelling as a distance education tool in physics instruction: An
application with pre-service physics teachers. Turkish Online Journal of
Distance Education, 17(1), 87-99. https://doi.org/10.17718/tojde.59900

Kottler, J. A. (2015). Stories Weve Heard, Stories We’ve Told: Life Changing
Narratives in Therapy and Everyday Life. New York: Oxford University
Press.

Kovacs, A. B. (1998). A narratoldgia dsszeallitas elé. Metropolis, 2(1) https://
metropolis.org.hu/a-narratologia-osszeallitas-ele-1

Kovács, A. B. (2002). Film és elbeszélés. In uő., A film szerint a világ (pp.
7-84). Budapest: Palatinus.

Kovács, A. B. (2009). Mozgóképelemzés. Budapest: Palatinus Kiadó.

Kovacs, A. B., & Papp-Zipernovszky, O. (2019). Causal Understanding in
Film Viewing. EMPIRICAL STUDIES OF THE ARTS, 37(1), 3-31.