OCR Output

192 | Digital Media and Storytelling in Higher Education

Indigenous Youth. International Journal of Education & the Arts, 18(15),
1-29. http://www.ijea.org/v18n5/

Ehmann, B., Altbacker, A., & Balazs, L. (2018). Emotionality in isolated,
confined and extreme (ICE) environments: Content analysis of diaries
of Antarctic Winteroverers. Journal of Environmental Psychology.

Ehmann, B., Balázs, L., Fülöp, E., Hargitai, R., Kabai, P., Peley, B., Pólya, T.,
Vargha, A., Vincze, O. g and Laszlo, J. (2011). Narrative Psychological
Content Analysis as a Tool for Psychological Status Monitoring of
Crews in Isolated, Confined and Extreme Settings. Acta Astronautica,
68(9-10), 1560-1566.

Ehmann, B., Csertő, I., Ferenczhalmy, R., Fülöp, É., Hargitai, R., Kővágó, P.,
Pólya, T., Szalai, K., Vincze, O., éz László, J. (2014). Narratív kategoriális
tartalomelemzés: a NARRCAT. In Tanacs Attila, Varga Viktor, & Vincze
Veronika (Eds), X. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia (pp.
136-147). Szegedi Tudományegyetem.

Eladhari, M. P. (2018). Re-Tellings: The Fourth Layer of Narrative as an
Instrument for Critique. In Rebecca Rouse, Hartmut Koenitz, & Mas
Haahr (Eds.), Interactive Storytelling. 11. International Conference on
International Digital Storytelling, ICIDS 2018, Dublin, Ireland, December
5-8, 2018, Proceedings (pp. 65-77). Springer.

Falus I. (2004). A pedagögussä väläs folyamata. Educatio, 13(3), 359-374.

Faragó, B. (2015). Tanulöi aktivitás, aktív tanulás és tevékenység online
környezetben. In Lévai Dóra, & Papp-Danka Adrienn (Eds.), Interaktív
oktatásinformatika (pp. 19-33). Eger: Líceum Kiadó.

Fearghail, C. O., Ozcinar, C., Knorr, S., gt Smolic, A. (2018). Directors Cut ¬
Analysis of Aspects of Interactive Storytelling for VR Films. In Rebecca
Rouse, Hartmut Koenitz, & Mas Haahr (Eds.), Interactive Storytelling.
11. International Conference on International Digital Storytelling, ICIDS
2018, Dublin, Ireland, December 5-8, 2018, Proceedings (pp. 308-322).
Springer.

Fecsk6-Pirisi, E., Urban, $z., Marton, T., & Nagy, T. (2014). A screen¬
paradigma: teöria vagy empiria? A screen-paradigma nézmodelljének
empirikus vizsgälata. Metropolis, 18(2). https://metropolis.org.hu/a¬
screen-paradigma-teoria-vagy-empiria-1

Fehér, K. (2015). Milyen stratégiák mentén épül fel a digitális identitás?
Médiakutató, 16(2), 139-154.

Feher, K. (2021). Digital identity and the online self: Footprint strategies ¬
An exploratory and comparative research study. Journal of Information
Science, 47(2), 192-205. https://doi.org/10.1177/0165551519879702

Fisher, W. R. (1984). Narration as a Human Communication Paradigm: The
Case of Public Moral Argument. Communication Monographs, 51(1),
1-22.

Fitzgerald, K., & Green, M. C. (2017). Narrative persuasion: Effects of
transporting stories on attitudes, beliefs, and behaviors. In M. Kuijpers, F.