Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000040/0000

Digital media and storytelling in higher education

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Auteur
Anita Lanszki
Field of science
Kultúrakutatás, kulturális sokféleség / Cultural studies, cultural diversity (12950), Kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom / Communication networks, media, information society (10104), Pedagógia / Pedagogy (12910)
Type of publication
monográfia
022_000040/0191
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 192 [192]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000040/0191

OCR

References | 191 Diaz, M. A. (2016). Digital storytelling with pre-service teachers. Raising awareness for refugees through ICTs in ESL primary classes. Digital Education Review, 30, 1-16. Dixon, P., & Bortolusi, M. (2017). Elaboration, emotion, and transportation: Implications for conceptual analysis and textual features. In M. Kuijpers, F. Hakemulder, E. Tan, K. Balint, & M. Doicaru (Eds.), Narrativ Absorption (Vol. 27, pp. 199-216). John Benjamin Publishing Company. Donald, M. (1993). Origins of the Modern Mind. Three Stages in the Evolution of Culture and Cognition. Harvard University Press. Dowling, D., Fearghail, C. O., Smolic, A., & Knorr, S. (2018). Faoladh: A Case Study in Cinematic VR Storytelling and Production. In Rebecca Rouse, Hartmut Koenitz, & Mas Haahr (Eds.), Interactive Storytelling. 11. International Conference on International Digital Storytelling, ICIDS 2018, Dublin, Ireland, December 5-8, 2018, Proceedings (pp. 359-362). Springer. Dömötör, T. (1983). A népszokások költészete. Budapest: Akadémiai Kiadó. Dörner, R., Grimm, P., g Abawi, D. F. (2002). Synergies between interactive training simulations and digital storytelling: A component-based framework. Computers and Graphics (Pergamon), 26(1), 45-55. https:// doi.org/10.1016/S0097-8493(01)00177-7 Dörnyei, K., & Mitev, A. (2015). Netnografia. In Horvath Dora & Mitev Ariel. Alternativ kvalitativ kutatasi kezikönyv (pp. 157-185). Budapest: Alinea Kiadó. Dringó- Horváth, I., Dombi, J., Hülber, L., Menyhei, Zs., M. Pintér, T., & PappDanka, A. (2020). Az oktatásinformatika módszertana a felsőoktatásban. Károli Gáspár Református Egyetem IKT Kutatóközpontja. ISBN 978615-5961-40-3 (online), ISBN 978-615-5961-41-0 (print). Duran, R. L. (1992). Communicative adaptability: A review of conceptualization and measurement, Communication Quarterly, 40(3), 253-268. https:// doi.org/10.1080/01463379209369840 Duveskog, M., Tedre, M., Sedano, C. I., & Sutinen, E. (2012). Life planning by digital storytelling in a primary school in rural Tanzania. Educational Technology and Society, 15(4), 225-237. https://doi.org/10.2307/ jeductechsoci.15.4.225 Echeverri, D., & Wei, H. (2020). Letters to Jose: A Design Case for Building Tangible Interactive Narratives. In Anne-Gwenn Bosser, David E. Millard, & Charlie Hargood (Eds.), Interactive Storytelling. 13th International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2020, Bournemouth, UK, November 3-6, 2020, Proceedings (pp. 15-29). Springer. Ecsi, J. (2018). A narrativ szemlélet kínálta többlet lehetőségek a gyermekklinikai munkában [Doktori disszertáció]. Pécsi Tudományegyetem. Eglinton, K. A., Gubrium, A., g Wexler, L. (2017). Digital Storytelling as Arts-Inspired Inguiry for Engaging, Understanding, and Supporting

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1831 px
Hauteur de l'image
2835 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
1.28 MB
Lien permanent vers jpg
022_000040/0191.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000040/0191.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu