OCR Output

References

1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról 9. § (1), 13. $, 16. $, 33-41. $$
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid-99900076.tv

2013. évi V. törvény a képmáshoz és hangfelvételhez való jogról 2:48. §
(1) és (2), Polgári Törvénykönyv. https://mkogy.jogtar.hu/jogszabaly?
docid-a1300005.TV

Aarseth, E. (1997). Cybertext: Perspectives on ergodic literature. Baltimore:
John Hopkins University Press.

Abdolmanafi-Rokni, S. J. gt Quarajeh, M. (2014). Digital Storytelling in EFL
Classrooms: The Effect on the Oral Performance. International Journal
of Language and Linguistics, 2(4), 252-257. https://doi.org/10.11648/j.
ijll.20140204.12

Abidin, C. (2019). Victim, Rival, Bully: Influencers’ Narrative Cultures
Around. In Heidi Vandebosch & Leile Green (Eds.), Narratives in
Research and Interventions on Cyberbullying among Young People (pp.
199-212). Springer.

Aczél, P. (2007). A hir mint értékrend reprezentáció. In Andok Mónika (Ed.),
A médiahír mint rítus. Tanulmányok a médiatudományok köréből (pp.
34-43). Eger: Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.

Aczél, P. (2017). Az álhír. Kommentár a jelenség értelmezéséhez. Századvég,
84, 5—25.

Aebli, H. (1951). La didactigue psychologigue. Applications a la didactigue
de la psychologie de Jean Piaget. Paris: Delachaux et Niestlé. Neuchatel.

Alexander, B. (2011). The New Digital Storytelling. Creating Narratives with
New Media. Praeger Pub Text.

Alexandra, D. (2017). Reconceptualising Digital Storytelling: Thinking
Through Audiovisual Inquiry. In Mark Dunford, & Tricia Jenkins
(Eds.), Digital Storytelling: Form and Content (pp. 167-183). Palgrave
Macmillan.

Alrutz, M. (2013). Sites of possibility: Applied theatre and digital storytelling
with youth. Research in Drama Education, 18(1), 44-57. https://doi.org/
10.1080/13569783.2012.756169

Amini, F., Brehmer, M., Bolduan, G., Elmer, C., & Wiederkehr, B. (2018).
Evaluating Data-Driven Stories and Storytelling Tools. In Nathalie