OCR Output

SZAKIRODALOM

Adamikné Jászó Anna 2006. A nyelvi tudatosság fejlődése az anyanyelv
elsajätitäsa sorän. Alkalmazott Nyelvtudomany. 6. 5-23.

Bak Mónika 2015. Magyar mint idegen nyelv a közoktatásban. THL2. 1-2.
84-92.

Baker, Colin 2011. Foundation of Bilingual Education and Bilingualism.
Clevedon, Multilingual Matters.

Bárdos Jenő 2000. Az idegen nyelvek tanításának elméleti alapjai és
gyakorlata. Budapest, Nemzeti Tankönyvkiadó.

Bárdos Jenő 2005. Élő nyelvtanítás-történet. Budapest, Nemzeti
Tankönyvkiadó.

Bárdos Jenő 2007. Ekvivalenciák és kompetenciák a nyelvvizsgák világában.
Educatio. 2. 231-242.

Bartha Csilla 1999. A ketnyelvüseg alapkerdesei. Budapest, Nemzeti
Tankönyvkiadó.

Bartha Csilla 2002. Nyelvi hátrány és iskola. Iskolakultúra. 6—7. 84—93.

Bartha Csilla - Hámori Ágnes 2011. Cigány közösségek, nyelvi sokszínűség
és az oktatás nyelvi kihívásai. Magyarországi helyzetkép. Európai
Tükôr. XVI/3. 107-131.

Bartha Csilla - Hámori Ágnes 2012. Stílus — interakció — diskurzus.
Szociolingvisztikai szempontok és a beszédalkalmazkodás-elmélet
lehetőségei a stílus vizsgálatában. In: Balázs Géza — Veszelszki Ágnes
(szerk.) Nyelv és kultúra — kulturális nyelvészet. Budapest, Magyar
Szemiotikai Tarsasag. 191-198.

Baeumer, Thomas — Linberg, Tobias — Rossbach, Hans-Guenther 2013.
Data on Early Child Education and Care Learning Environments in
Germany. International Journal of Child Care and Education Policy.
Vol. 7. No. 1. 24-42.

Biber, Douglas — Johansson, Stieg — Leech, Geoffrey — Conrad, Susan —
Finegan, Edward 1999. The Longman Grammar of Spoken and Written
English. London, Longman.

+ 101 ¢