OCR Output

BEVEZETÉS

nyelvoktatás. Utolsó fejezetünkben kitekintünk a tizenéves korosztály
tanításának — a kisebbekétől eltérő — módszertani jellemzőire.

Az egyes fejezetek végén néhány összefoglaló kérdés segíti az olvasot¬
tak átismétlését, megjegyzését és továbbgondolását.

Tisztában vagyunk azzal, hogy egy-egy nyelv nyelvpedagógiája össze¬
tett, ezerféle részletre kiterjedő, a jegyzetünknél alaposabb, terjedelme¬
sebb mű. Ezzel a könyvvel a célunk az volt, hogy a magyar mint idegen
nyelvet gyermekeknek tanító gyakorló nyelvtanárok megismerjék ennek
a területnek a jelenlegi helyzetét a képzőhelyek és a tananyagok szint¬
jén, és betekintést nyerjenek a jelenleg elérhető elméleti és módszertani
eredményeibe.

Jó munkát kívánunk az Olvasónak!

A szerzők