OCR Output

4. JÖVŐBELI KUTATÁSI IRÁNYOK, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ OKTATÓI... 20I

érzelmi és szociális dimenziói kapcsán. Éppen ezért kezdtünk el foglalkozni
a távolléti oktatás során felmerült oktatói és hallgatói dilemmák feltárásával
és elemzésével (Kálmán, Eszes, Kardos, Lénárd, Pálvölgyi, Rapos, Salát 8Z
Szivák, 2020).

- A nemzetközi térben is egyre nagyobb figyelem fordul az okatatásfejlesztők
szakmai tanulása felé, hazai kontextusban is lényeges irány az oktatásfejlesztés
iránt elkötelezett oktatók tanulási útjainak vizsgálata, valamint a tanításra
vonatkozó tudományosság lehetőségeinek azonosítása, Az oktatásfejlesztői
vagy támogatói szerep értelmezéseit, tudásbázisát, professzionalizálódási
lehetőségeit gyümölcsöző tovább kutatni kvalitatív interjúkkal, valamint
kollektív öntanulmányozás (collective self-study) segítségével.