Továbbtanu¬
lás, párkap¬
csolatok
Családi Milyen volt ekkor a családi s Hogyan alakult a kapcso¬
kapcsolatok légkör, változott-e a család lata a családjával, amikor
összetétele, milyen volt a tovabbtanult?”
viszonya a csalädtagokkal
Meddig élt otthon (a szülei- , Mikor költözött el először
vel), hogyan és miért történt ] hosszabban otthonról, és
a kilépés a családi környe- hogyan élte meg ezt?"
zetből
Emberi Ki volt ekkor a legjobb s Kérem, meséljen arról, hogy
kapcsolatok barátja, barátnője, példa- ekkor kik álltak a legköze¬
(jelentős képe, hogyan alakult(ak) a lebb Önhöz!"
személyek, párkapcsolata(i)
tanácsadók)
Intézményi Mit csinált a középiskola s Hogyan született meg az
környezet után, hogyan választott a döntése, hogy a teológiai
(tanulmányok) ] egyetemet/főiskolát, hogyan ! pályát válassza?"
döntötte el, hogy teológi¬
ára megy, hogyan fogadta
ezt környezete, családja, ki
támogatta, ki ellenezte
Milyennek találta az okta¬
tást, milyen élményei van¬
nak a közösségről, hogyan
alakult kapcsolata a többi
teológus-hallgatóval, egyete¬
mi tanárok közül ki volt az,
akit kifejezetten szeretett és
akit nagyon nem szeretett,
miért
A teológiai tanulmányai
éveiben kik voltak a leg¬
fontosabb személyek az Ön
számára?"
Vallási kötődés
és élmények
Hogyan hatottak a hitére a
teológiai évek, milyen volt
a kötődése az egyházhoz,
személyes istenképe, egyéni
és közösségi vallásgyakorlás
, Hogyan tudta megélni a
hitét a teológiai tanulmá¬
nyai idején?"
Kortárs Volt-e ekkor valamilyen , Mit csinált legszívesebben
környezet, hobbija, sport, közösségek, a teológiai tanulmányok
szabadidő milyen szórakozási formák- 1] mellett?"
ban vett részt
Világnézet Változott-e a világképe a „Hogyan alakult a teolögia¬
tanulmányai során, minek a
hatására
Volt-e ekkor valamilyen
meghatározó élménye
, Emlékszik még valamilyen
meghatározó élményre ebből
az időszakból?"