OCR Output

Katalin G. Kállay, Nóra D. Nagy, Elizabeth Walsh, Ádám Fónai, Béla Erik
Haga, Péter Káplár, Krisztina Milovszky, Gergely Molnár, Dorina
Obrankovics, Tamas Szanyi (eds.): This is Just to Say.

A Collection of Creative Student-Responses

Gyorgy Kurucz (ed.): Protestantism, Knowledge and the World of Science
Brigitte Gei®ler-Piltz, Eva Nemes, Sijtze de Roos (eds.): Inspire and Be
Inspired. A Sample of Research on Supervision and Coaching in Europe
Johanna Domokos: Endangered literature. Essays on Translingualism,
Interculturality, and Vulnerability 2018
Times Kovacs: Code-Switching and Optimality
Viktdéria Semsey (ed.): National Identity and Modernity 1870-1945.
Latin America, Southern Europe, East Central Europe
Anita Czeglédy, Géza Horváth (Hg.): Inspirationen III - Wege
Renáta Raáb: Austria s Schleswig Policy 1848-1852
Anita Czeglédy, Anikó Szilágyi-Kósa (Hg.) unter Mitarbeit von József Fülöp:

Geopoetische Reisen in Mitteleuropa. Studien zur Sprache und Kultur

Krisztina Kovács: La relation poétigue entre
l'oeuvre d'Yves Bonnefoy et celle de Paul Celan

JEGYZET

Nädor Orsolya: Tanitott (anya)nyelvünk
Hegedűs Rita: Élő magyar grammatika
— a nyelvhasználat rendszerének rövid áttekintése

Csontos Nóra, Dér Csilla Ilona:
Pragmatika a magyyar mint idegen nyely oktatásában

H. Varga Márta (szerk.): Segédlet nyelvi formák és grammatikai funkciók
tanulmányozásához (elmélet és gyakorlat)

M. Pintér Tibor, Wéber Katalin:
Mérés és értékelés: magyar mint idegen nyelv
Holló Dorottya: Kultúra és interkulturalitás a nyelvórán

Schmidt Ildikó: A magyar írás és olvasás tanítása.
Az alfabetizálás folyamata