OCR Output

5. SZÓTÁRKÉSZÍTÉS ÉS SZÓTÁRHASZNÁLAT

5. Hallgatói/diákjai érdeklődnek öntől, hogy mely ingyenesen hozzá¬
férhető, online magyar nyelvű szótárakat, referenciaműveket aján¬
laná számukra az önálló tanuláshoz.

Készítse el a listát, hogy a MID oktatása szempontjából mely ingyenes
online szótárak használatát ajánlja a hallgatói/diákjai számára! Indo¬

kolja a javaslatát!

AJÁNLOTT OLVASMÁNYOK

Dringó-Horváth Ida 2017. Digitális szótárak - szótárdidaktika és
szótárhasználati szokások Alkalmazott Nyelvtudomány, Különkiadás
2017. http://alkalmazottnyelvtudomany.hu/wordpress/wp-content/
uploads/DringoHorvath.pdf

Fóris Ágota 2002. Szótár és oktatás. (Iskolakultúra könyvek 14.)
Iskolakultüra, Pécs, 73-110. http://mek.oszk.hu/01800/01890/

Gaál Peter 2016. Onlineszötär-hasznälat Magyarorszägon (OHM) ¬
egy kérdőíves szótárhasználati felmérés eredményei I. Alkalmazott
Nyelvtudomány. 16 (2) http://alkalmazottnyelvtudomany.hu/
wordpress/wp-content/uploads/GaalP.pdf

Gaäl Peter 2017. Onlineszötär-hasznälat Magyarorszägon (OHM) ¬
egy kérdőíves szótárhasználati felmérés eredményei II. Alkalmazott
Nyelvtudomány. 17 (1) http://alkalmazottnyelvtudomany.hu/
wordpress/wp-content/uploads/Gaal P.pdf

Gonda Zsuzsa 2009. A szótárhasználati kompetencia elsajátítása és
fejlesztése. Anyanyelv-pedagógia II (2), http://www.anyanyelv¬
pedagogia.hu/cikkek.php?id-160

Prószéky Gábor 2011. A szótári világ átalakulási tendenciái az
internet megjelentével. Modern Nyelvoktatás 17 (4), 3-11.
http://epa.oszk.hu/03100/03139/00017/pdf/EPA03139_modern_
nyelvoktatas_2011_4.pdf

+70 +