OCR Output

BIBLIOGRÁFIA
ove

Alaban Péter 2005. Kiskunhalas tarsadalma a dualizmus idején és a Horthy-korszak¬
ban. In O. Kovacs Jozsef-Szakal Aurél (szerk.): Kiskunhalas története. 3. Kiskun¬
halas Város Önkormányzata, Kiskunhalas. 447-528.

Albrecht, Richard 1982. Soziologie und Alltag. Zeitschrift für Volkskunde, 1. 76-82.

Andorka Rudolf 1971. A társadalmi mobilitás Magyarországon a felszabadulás előtt.
Statisztikai Szemle, 10. 1020-1034.

Andorka Rudolf 1991. A társadalmi mobilitás családi élettörténetek tükrében. Statisz¬
tikai Szemle, 12. 957-974.

Ankersmit, Frank 2000. Nyelv és történeti tapasztalat. In Thomka Beáta (szerk.): Nar¬
ratívák 4. A történelem poétikája. Kijárat, Budapest. 169-184.

Appadurai, Arjun 2001. A lokalitás teremtése. Regio, 3. 3-31.

Arany János 1962 (1860). Naiv eposzunk. In Keresztury Maria (s.a.r.): Arany János összes
művei, X. Akadémiai, Budapest. 264-274.

Assmann, Jan 1999. A kulturalis emlékezet. Atlantisz, Budapest.

Assmann, Aleida-Assmann, Jan 2001. Kanon és cenzúra. In Rohonyi Zoltan (szerk.):
Irodalmi kánon és kanonizaciö. Osiris, Budapest. 87-108.

Baddeley, Alan 2003. Az emberi emlekezet. Osiris, Budapest.

Baddeley, Alan-Eysenck, Michael-Anderson, Michael 2015. Emlékezet. Akadémiai, Bu¬
dapest.

Bahtyin, Mihail 1985. A szó az életben és a költészetben. Európa, Budapest.

Bahtyin, Mihail 2002. Francois Rabelais művészete, a középkor és a reneszánsz népi kultúrá¬
ja. Osiris, Budapest.

Bakhtin, Mikhail 1981. Discourse in the novel. In Holguist, Michael (ed.): The Dialogic
Imagination: Four Essays. University of Texas Press, Austin. 259-422.

Bakó Boglárka 2004. A terepmunka értelmezése, avagy az etikusság határán. Kisebb¬
ségkutatás, 3. 388-394.

Bakó Ferenc 1955. Felsőtárkány község lakodalmi szokásai. Ethnographia, 1-4. 345-408.

Bakó Ferenc 1992. Kézművesség egy alföldi faluban. Tiszaigar 1949-1950. Heves Megyei
Múzeumi Szervezet, Eger.

Balassa Iván 1955. A , Tiszaigari Munkaközösség" munkája és eredményei. Ethnogra¬
phia, 1-4. 501-513.