OCR Output

BIBLIOGRÁFIA

O’TOOLE, John: The Process of Drama. Negotiating Art and Meaning, London, Routledge,
1992.

Ovıpıus, Publius Naso: Atvdltozdsok = Metamorphoses, ford. Devecseri Gabor, Budapest,
Európa Könyvkiadó, 1982, https://mek.oszk.hu/03600/03690/03690.htm#23

PETHŐNÉ Nagy Csilla: Módszertani Kézikönyv, Budapest, Korona, 2005.

PETŐFI Sándor: Petőfi Sándor összes költeményei, Budapest, Szépirodalmi Könyvkiadó Vál¬
lalat, 1974, https://mek.oszk.hu/01000/01006/html/vs184401.htm#15

RAPHAEL, Jo: Teaching and Learning in the Crucible. Actors with Disabilities as experts pre¬
paring preservice teachers to be inclusive educators, Drama Research. International jour¬
nal of drama in education, V., 2014/1, 2-18.

SANDOR L. Istvan: Fogalomtár, in Lipták Ildikó (szerk.): Tanítási drama. Dramapedagögia
a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének szolgálatában. Segédlet tanfolyami hall¬
gatók számára, Budapest, Educatio Társadalmi Szolgáltató Közhasznú Társaság, 2008.

SENNETT, Richard: The Culture of New Capitalism, New Haven, Yale University Press, 2006.

SZOPHOKLESZ: Antigone, ford. Trencsenyi-Waldapfel Imre, Európa Könyvkiadó, 1971,
http://mek.niif.hu/00500/00500/00500.htm

VycGorTsky, Lev S.: Mind in Society. The Development of Higher Psychological Processes,
London, Harvard University Press, 1978.

WAGNER, Betty Jane: Dorothy Heathcote. Drama as a Learning Medium, Cheltenham, Stanley
Thornes, 1990.

s 98 +