OCR Output

BIBLIOGRÁFIA

HEATHCOTE, Dorothy: Improvisation, in Liz Johnson — Cecily O’Neill (eds.): Collected
Writings on Education and Drama, Evanston, Northwestern University Press, 1984, 44-48.

HEATHCOTE, Dorothy: Drama as a process for change, in Liz Johnson — Cecily O’Neill (eds.):
Collected Writings on Education and Drama, Evanston, Northwestern University Press,
1984, 119-125.

HEATHCOTE, Dorothy: Harom szövőszék var ram..., ford. Deak Eva, Drdmapedagégiai Maga¬
zin, 1994/k, 11-14.

HEATHCOTE, Dorothy — BOLTON, Gavin: Drama for Learning. Dorothy Heathcote’s Mantle of
the Expert Approach to Education, Portsmouth, Heinemann, 1995.

HEATHCOTE, Dorothy: Fight for Drama - Fight for Education; Commemorative re-issue,
The Journal for Drama in Education, XXVIIL, 2012/1, 2-44.

HEATHCOTE, Dorothy: Jel és előjel, ford. Kucserka Zsófia, in Takács Gábor (szerk.): Jeladás és
képzelet, Budapest, Káva Kulturális Műhely, 2020, 9-34.

HORNBROOK, David: Education and Dramatic Art, London, Routledge, 1998.

KAposi László: JIanítási dráma. Drámapedagógia a hátrányos helyzetű tanulók integrált
nevelésének szolgálatában. Oktatási programcsomag a pedagógusképzés számára, Buda¬
pest, Educatio Társadalmi Szolgáltató Közhasznú Társaság, 2008.

KAposI László: Mi a dráma és mi nem az? Dráma és színház, in Lipták Ildikó (szerk.): Tani¬
tási ddváma. Drámapedagógia a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének szolgála¬
tában. Segédlet tanfolyami hallgatók számára, Budapest, Educatio Társadalmi Szolgáltató
Közhasznú Társaság, 2008.
https://www.scribd.com/document/371952832/03-Tanitasi-drama-pdf

KAposIi László: Drámamodellek, Drámapedagógiai Magazin, XVIII. szám, 2012/1, 2—8.

Kaposi Laszlé (szerk.): Drámapedagógiai olvasókönyv, Budapest, II. Kerületi Kulturális
Közhasznú Nonprofit Kft., 2013.

KLEIN, Naomi: No Logo, London, Flamingo, 2000.

KUCSERKA Zsófia: Az irodalomtanári mesterség gyakorlata és módszertana, Educatio Tár¬
sadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft., Budapest, 2010, https://docplayer.hu/16236897-Az¬
irodalomtanari-mesterseg-gyakorlata-es-modszertana.html#show_full_text

LANNERT Keresztély Istvan: Bevezetes a dramapedagögiaba, Budapest, Karoli Gaspar Refor¬
mátus Egyetem — L’Harmattan, 2020.

MILLER, Arthur: Why I Wrote “The Crucible’, The New Yorker, 1996. október 21—28.,
https://www.newyorker.com/magazine/1996/10/21/why-i-wrote-the-crucible.

NEELANDS, Jonothan: Dráma a tanulás szolgálatában, ford. Szauder Erik, Budapest, Magyar
Drámapedagógiai Társaság, 1994.

NEELANDS, Jonothan — GooDE, Tony: Structuring Drama Work, Cambridge, Cambridge
University Press, 2015.

O’NEILL, Cecily: Drama Worlds. A Framework for Process Drama, Portsmouth, Heinemann,
1995.

+ 97 +