BEcsy Tamas: A cselekvés lehetősége, Budapest—Pécs, Dialög Campus, 2006.
BETHLENFALVY Ádám: ,A legtöbb gyerek nem tudja, hogy mire képes? Interjú Dorothy
Heathcote-tal, Drámapedagógiai Magazin, XXXI. szám, 2006/1, 6—29.
BETHLENFALVY Ádám: Spontaneitás és színházi tudás. Interjú Cecily O"Neillel, Dráma¬
pedagógiai Magazin, 2008/Különszäm drämapedagögusoknak, 7-11.
BETHLENFALVY, Ädäm: „Aza dolgom, hogy segítsem őket tanulni" Interjú Dorothy Heathcote¬
tal/2. rész, Drámapedagógiai Magazin, XVII. szám, 2011/2, 2—15.
BETHLENFALVY Ádám: Living Ihrough Extremes in Process Drama, Budapest, Károli Gáspár
Református Egyetem — LHarmattan, 2020.
BETHLENFALVY Ádám: Living through Creativity, in Ása Helga Ragnarsdóttir — Hákon Saberg
Björnsson (eds.): Drama in Education. Exploring Key Research Concepts and Effective
Strategies, London, Routledge, 2020, 149-162.
BOLAND, Gerard: Role and Role Distance. The Heathcote/Carroll Collaboration that reframed
the social context for drama-based learning and teaching, NJ, XXXVIL., 2013/1, 53-64.
BOLTON, Gavin: Towards a Theory of Drama in Education, London, Longman Group, 1979.
BOLTON, Gavin: New Perspectives on Classroom Drama, London, Simon and Schuster, 1992.
BOLTON, Gavin: Drama in education and TIE. A comparison, in Tony Jackson (ed.): Learning
through Theatre, London, Routledge, 1993, 39-47.
BOLTON, Gavin: A tanitdsi drama elmélete, ford. Szauder Erik, Budapest, Marczibányi Téri
Művelődési Központ, 1993.
BOLTON, Gavin: Acting in Classroom Drama, Portland, Calendar Island Publishers, 1999.
BOLTON, Gavin: Its all theatre, in David Davis (ed.): Gavin Bolton: Essential writings, Stoke¬
on-Trent, Trentham Books, 2010, 163-175.
BOLTON, Gavin: Fesziiltség, ford. Szauder Erik, in Kaposi Läszlö (szerk.): Dramapedagögiai
olvasókönyv, Budapest, II. Kerületi Kulturális Közhasznú Nonprofit Kft., 2013, 119—122.
BonD, Edward: Commentary on The War Plays, in Edward Bond: The War Plays, London,
Methuen, 1991, 245-363.