OCR
TARTALOMJEGYZÉK 2. El6zmény létrehozäsa. . ............................... 68 3. À tôrténet folytatäsa . ................................ 69 4. Kôzponti esemény megélése ............................. 71 5. Âthelyezés mäs kontextusba. . ........................... 72 Graffiti az iskolafalon — drâämaératerv. ...................... 73 6. Kôzponti probléma kiemelése — analég tôrténet. ................. 78 Vad -— drâmaératerv ................................. 78 7. Atkeretezés — atiiltetés mds mtifajba . ....................... 84 A dráma gyakorlati alkalmazásának alapelvei . . . . . . . . .............. 87 A drämatanäri attitüd. ................................. 87 Fokozatossäg. ...................................... 88 Mi a diäkok dolga a drâmäban? ............................ 89 Mit vizsgälunk? ..................................... 89 Belsé koherencia .................................... 90 Facilitälés — hogyan vezessünk drämaérät?. ..................... 91 Hogyan tov4bb? ..................................... 92 Bibliogräfia ......................................... 95