2. El6zmény létrehozäsa. . ............................... 68
3. À tôrténet folytatäsa . ................................ 69
4. Kôzponti esemény megélése ............................. 71
5. Âthelyezés mäs kontextusba. . ........................... 72
Graffiti az iskolafalon — drâämaératerv. ...................... 73
6. Kôzponti probléma kiemelése — analég tôrténet. ................. 78
Vad -— drâmaératerv ................................. 78
7. Atkeretezés — atiiltetés mds mtifajba . ....................... 84
A dráma gyakorlati alkalmazásának alapelvei . . . . . . . . .............. 87
A drämatanäri attitüd. ................................. 87
Fokozatossäg. ...................................... 88
Mi a diäkok dolga a drâmäban? ............................ 89
Mit vizsgälunk? ..................................... 89
Belsé koherencia .................................... 90
Facilitälés — hogyan vezessünk drämaérät?. ..................... 91
Hogyan tov4bb? ..................................... 92
Bibliogräfia ......................................... 95