OCR Output

TARTALOMJEGYZÉK

Bevezeté ............................................ 9
Narrativa és drâma..................................... 11
Mire használjuk a történeteket, és ők mire használnak minket? . . . . . . . . . . 12
Adrâma ........................4. 444444. 16
Mire hasznäljuk a drâmät a tanteremben? ...................... 20

A tantermi dráma fő összetevői . ............................. 23
Jel és jelentés. ...................................... 24
Egyszerű gyakorlat a jelolvasäs tudatositäsära . ................. 26

A gyakorlat toväbbfejlesztese drämävä. . ..................... 26
Cselekvés és jelentésrétegek. ............................ 27

A jelentés szintjei a gyakorlatban. ......................... 30
Fikció és valésäg a drâémäban ............................. 31
Szinterek ....................................... 32
Rejtett tartalom és a kapcsolédäs pontja. . .................... 33
Védettség: kontroll a fikcié fôlôtt. ......................... 34

A fikcié alkotéi.................................... 35

A szitu4cié .............................4.. 444... 37
Gyakorlatok a szituäcié elemeinek alkalmazäsära. . ............... 39
Belépés a fiktiv szituäciéba . ............................ 41
Kontextus....................................... 43

Egy pelda: Bolton drämaöräja ........................... 44

A drâmaesemény ôsszetevôi ............................ 52
Keret .............................4.444444400. 53
Stratégiäk a narrativäk dramatikus feldolgozäsära . .................. 59
1. A történet központi vagy mellékszereplőinek vizsgálata . . . . . . . . . . . . . 61
Az 6r — drâmaératerv ................................ 62