Artaud, Antonin: A könyörtelen színház, ford. Betlen János, Budapest, Gondolat, 1985. Artaud, Antonin: A színház és az istenek, ford. Betlen János, Budapest, Orpheusz Könyvek, 1999. Bagi Lászlóné – Visky Ferencné: Az Úré a szabadítás, Budapest, Primo, 1989.

Balogh Géza: Szent színház, 26. évf., 2017/5–6, 1–3. https://www.criticailapok.hu/2-uncategorised/39164-szent-szinhaz, https://doi.org/10.21272/sec.3(2).26-36.2018

Barba, Eugenio – Savarese, Nicola: A színész titkos művészete. Színházantropológiai szótár, ford. Rideg Zsófia, Regős János, Budapest, KRE–L’Harmattan, 2020.

Barba, Eugenio: Hamu és gyémánt országa. Tanulmányaim Lengyelországban, Budapest, Nemzeti Színház Kiskönyvtára, 2015.

Beckett, Samuel: Drámák, ford. Bart István, Budapest, Európa, 1970.

Bécsy Tamás: A dráma lételméletéről, Budapest, Akadémiai, 1984.

Bécsy Tamás: A drámamodellek és a mai dráma, Budapest–Pécs, Dialóg Campus, 2001.

Bécsy Tamás: A líraiság és a mai dráma, Jelenkor, 14. évf., 1971/6, 528–538.

Bécsy Tamás: A líraiság és a mai dráma, Jelenkor, 14. évf., 1971/7–8, 712–720.

Bécsy Tamás: A líraiság és a mai dráma, Jelenkor, 14. évf., 1971/12, 1108–1116.

Bécsy Tamás: Ami megnyilatkozik, és ami rejtve marad, Színház, 20. évf., 1987/7, 27–32.

Bécsy Tamás: Rítus és dráma, Budapest, Mécs László Lap- és Könyvkiadó, 1992.

Bessenyei Gedő István: „Halál! Hol a te fullánkod?” (Dedramatizáló törekvések Vidnyánszky Attila rendezéseiben), Szcenárium, I. évf., 2013/2, 5–19.

Bessenyei Gedő István: „Halál! Hol a te fullánkod?” – Dedramatizáló törekvések Vidnyánszky Attila rendezéseiben (2. rész), Szcenárium, I. évf., 2013/3, 24–42.

Borbély Szilárd: A kereszt kiüresítése, Pannonhalmi Szemle, 17. évf., 2009/1, 51–59.

Borbély Szilárd: Egy gyilkosság mellékszálai, Budapest, Vigilia, 2008. Borbély Szilárd: Halotti pompa, Pozsony, Kalligram, 2014.

Brook, Peter: Az ördög neve: unalom, Színház, 25. évf., 1992/3, 37–44.

Brook, Peter: Az ördög neve: unalom, Színház, 25. évf., 1992/5, 32–42.

Brook, Peter: Az üres tér, ford. Koós Anna, Budapest, Európa, 1972.

Buber, Martin: Én és Te, ford. Bíró Dániel, Budapest, Európa, 1994.

Buber, Martin: Haszid történetek, ford. Rácz Péter, Budapest, Atlantisz, 2006.

Budai Katalin: Ama nap – nyári szekvenciák, Critikai Lapok, 18. évf., 2009/11, 10–11. https://www.criticailapok.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=37763&catid=23

Claudel, Paul: Egy dithyrambus – Johanna a máglyán (a történelmi drámáról), ford. Pálfi Ágnes, Rideg Zsófia, Szcenárium, I. évf., 2013/3, 56–61.

Claudel, Paul: Szent Bertalan, ford. Szedő Dénes, Vigilia, 11. évf., 1946/1, 9.

Csányi Erzsébet: Bibliai metanyelv, Iskolakultúra, 6. évf., 1996/9, 19–22.

Cseke Ákos – Tverdota György: A tisztaság könyve, Budapest, Universitas, 2009.

Darida Veronika: A keresés színháza, Színház, 2021. március. http://szinhaz.net/2021/06/16/darida-veronika-a-kereses-szinhaza/

Darida Veronika: Színház – heterotópiák, in Ádám Anikó – Radvánszky Anikó (szerk.): Téré- rzékelések – térértelmezések, Budapest, Kijárat, 2015.

Derrida, Jacques: A Kegyetlenség Színháza és a reprezentáció bezáródása, ford. Ivacs Ágnes, Theatron, 6. évf., 2007/ősz–tél, 23–38.

Derrida, Jacques: A halál adománya, ford. Szabó László, Vulgo, II. évf., 2000/3–4–5, 144–160.

Derrida, Jacques: Mémoires Paul de Man számára, ford. Simon Vanda, Budapest, Jószöveg Műhely, 1998.

Diós István – Viczián János (szerk.): Magyar Katolikus Lexikon I–XII., Budapest, Szent István Társulat, 2004–2007.

Domokos Johanna – Sepsi Enikő (szerk.): Poetic rituality in theater and literature, Budapest– Párizs, KRE–L’Harmattan, 2020. https://doi.org/10.56037/978-2-343-21928-8

Domsa Patrícia: Beszámoló: Mesés férfiak szárnyakkal, 2013. október 28. http://ekultura.hu/2013/10/28/beszamolo-meses-ferfiak-szarnyakkal-szinhazi-eloadas

Eliade, Mircea: A szent és a profán, ford. Berényi Gábor, M. Nagy Miklós, Budapest, Helikon, 2019.

Eliot, T. S.: Káosz a rendben, ford. Bódis Edit, Budapest, Gondolat, 1981.

Fischer-Lichte, Erika: A dráma története, ford. Kiss Gabriella, Pécs, Jelenkor, 2001.

Fischer-Lichte, Erika: A performativitás esztétikája, ford. Kiss Gabriella, Budapest, Balassi, 2009.

Fischer-Lichte, Erika: A színház mint kulturális modell, ford. Meszlényi Gyöngyi, Theatron, 1. évf., 1999/tavasz, 67–80.

Fischer-Lichte, Erika: Színház és rítus. Színház és rítus viszonyának története az európai kultúrában, ford., Kiss Gabriella, Theatron, 6. évf., 2007/tavasz–nyár, 3–12.

Frye, Northrop: Az Ige hatalma, ford. Pásztor Péter, Budapest, Európa, 1997,

Frye, Northrop: Kettős tükör. A Biblia és az irodalom, ford. Pásztor Péter, Budapest, Európa, 1996.

Gabnai Katalin: Méltatlanok a kereszt körül. Csíksomlyói passió – Nemzeti Színház, Criticai Lapok, 26. ébf., 2017/5–6, 4–5. https://www.criticailapok.hu/2-uncategorised/39163-meltatlanok-a-kereszt-korul

Gadamer, Hans-Georg: Igazság és módszer, ford. Bonyhai Gábor, Budapest, Osiris, 2003.

Gogol, N. V.: Elmélkedések az isteni liturgiáról, Tihanyi Bencés Apátság, 2011.

Grotowski, Jerzy: Színház és rituálé, ford. Pályi András, Pozsony, Kalligram, 2009.

Hankovszky Tamás: A „hit közegében” fogant esztétika, Tiszatáj, 65. évf., 2011/12, 89–105.

Hankovszky Tamás: Pilinszky János evangéliumi esztétikája, Teremtő képzelet és metafizika, Budapest, Kairosz, 2011.

Hegyi Réka: A rendező barátja és rossz lelkiismerete. Beszélgetés Visky Andrással, Látó, 15. évf., 2004/8–9. http://epa.oszk.hu/00300/00384/00019/02.html

Hermann Zoltán: Ablak-Zsiráf, Színház, 50. évf., 2017/7, 6–8.

Hont Ferenc – Staud Géza – Székely György (szerk.): A színház világtörténete, Budapest, Gondolat, 1986.

Horváth Imre: „… aranyhegyű toll a ládába zárva”. Visky András: Gyáva embert szeretsz, Műhely, 32. évf., 2009/4, 69–71.

Jánossy Lajos: Borbély Szilárd, A líra inkább önmagunkat, a próza inkább a másikat mutatja fel, Litera, 2009. június 11. http://www.litera.hu/hirek/a-lira-inkabb-onmagunkat-a-prozainkabb-a-masikat-mutatja-fel

Jánossy Lajos – Nagy Gabriella: Visky András: A lélekbe vetett hit tartja bennem a lelket, Litera, 2020. december 27. https://litera.hu/magazin/interju/visky-andras-a-lelekbe-vetetthit-tartja-bennem-a-lelket.html

Jászay Tamás: Közösségben, revizoronline, 2009. augusztus 12. https://revizoronline.com/hu/cikk/2921/meses-ferfiak-szarnyakkal-csokonai-szinhaz-debrecen-poszt-2011

Jelenits István: Farkas a fabulában, Vigilia, 66. évf., 2001/11, 815–818.

Jelenits István: Pilinszky János evangéliumi esztétikája, Diakónia, 1992/1, 13–19.

Juhász Ferenc: A szarvassá változott fiú. https://konyvtar.dia.hu/html/muvek/JUHASZ/juhasz00001a/juhasz00118c/juhasz00118c.html

Kékesi Kun Árpád: A Philter mint historiográfiai modell, Theatron, 13. évf., 2014/1, 28–32.

Kékesi Kun Árpád: A rendezés színháza, Budapest, Osiris, 2007.

Kékesi Kun Árpád: Színház, Kultúra, emlékezet, Veszprém, Pannon Egyetemi, 2006.

Keresztesi József: A testről. Beszélgetés Borbély Szilárddal, Jelenkor, 57. évf., 2014/4, 478–486.

Kertész Imre: A gondolatnyi csend, amíg a kivégzőosztag újratölt. Monológok és dialógok, Budapest, Magvető, 1998.

Kertész Imre: Kaddis a meg nem született gyermekért, Budapest, Magvető, 1990.

Kirkegaard, Søren: Félelem és reszketés, ford. Rácz Péter, Budapest, Európa, 1986.

Koltai Tamás: Csehov-Dionüszia, Élet és Irodalom, XLVII. évf., 36. szám, 2003. szeptember 5. https://www.es.hu/cikk/2003-09-08/koltai-tamas/csehov-dionuszia.html

Koltai Tamás: Fantaszták, Élet és Irodalom, LIV. évf., 50. szám, 2010. december 17. https://www.es.hu/cikk/2010-12-19/koltai-tamas/fantasztak.html

Komporaly, Jozefina (ed.): András Visky’s Barrack Dramaturgy, Memories of the body, Intellect Bristol, Chicago, USA, 2017. https://doi.org/10.2307/j.ctv36xvwc5

Kondorosi Zoltán: A pusztuláson túli derű, Ellenfény, 8. évf., 2003/7, 39–40. http://www.ellenfeny.hu/archivum/2003/7/1450-a-pusztulason-tuli-deru?layout=offline

Kontra Attila: Dosztojevszkij hatása Pilinszky János kárhozatról szóló elmélkedéseiben, Iskolakultúra, 31. évf., 2021/4, 59–65. https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.04.59

Kovács Árpád: Metafora és identitás, in Sára Tóth – Tibor Fabinyi – János Kenyeres – Péter Pásztor (eds.): Northrop Frye 100. A Danubian Perspective, Budapest, KRE–L’Harmattan, 2014, 35–48.

Kovács Flóra: A közösség a kortárs erdélyi drámában és színházban, Budapest, Fiatal Írók Szövetsége, 2013.

Kovács Flóra: Az emlékezés a kortárs erdélyi irodalomban, Kolozsvár, Korunk–Komp-Press, 2015.

Kornya István (szerk.): A költői színház. Hét évad a Csokonai Színházban – 2006–2013, Debrecen, Csokonai Színház, 2013.

Kornya István: Költői képek. Vidnyánszky Attila rendező a Csíksomlyói passióról, Nemzeti Magazin, 4. évf., 2017/6, 8–9.

Kricsfalusi Beatrix: Ellenálló szövegek, A színház nem-dramatikus megszakításai, Budapest, Ráció, 2015.

Kulcsár Edit: „A színház foglyul ejt” Beszélgetés a Pornó című előadásról, Szcenárium, V. évf., 2017. május, 60–65.

Kulcsár Szabó Ernő – Kulcsár-Szabó Zoltán – Lénárt Tamás (szerk.): Verskultúrák. A líraelmélet perspektívái, Budapest, Ráció, 2017.

Kukucska Csilla: Találkozás önmagunkkal a csend „zónájában” (Viktor Rizsakov színházi nyelvéről), Szcenárium, II. évf., 2014/5, 27–35.

Lehmann, Hans-Thies: Posztdramatikus színház, ford. Berecz Zsuzsa, Kricsfalusi Beatrix, Schein Gábor, Budapest, Balassi, 2009.

Lumen Gentium, https://www.vatican.va/archive/hist_councils/ii_vatican_council/documents/vat-ii_const_19641121_lumen-gentium_hu.html#LG31

Lips Adrián – Mátravölgyi Dorottya – Sepsi Enikő – Sztruhár Bettina (szerk.): Szeleczky Zita életútja és válogatott magánlevelezése, Budapest, KRE–L’Harmattan, 2020.

Maczák Ibolya: Papírdarabok. Pilinszky János drámaírói munkássága, Budapest, Balassi, 2015.

Mártonffy Marcell: „A jóvátehetetlen jóvátétele”, (Egy Pilinszky-apória önfelszámolása), Jelenkor, 58. évf., 2015/3, 346–352.

Mártonffy Marcell: Biblikus hagyomány és történelmi tapasztalat Pilinszky esszéiben, Budapest, Gondolat, 2019.

Medgyesy S. Norbert: A csíksomlyói ferences misztériumdrámák forrásai, művelődés- és lelkiségtörténeti háttere, Piliscsaba–Budapest, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar, 2009.

Menyhért Anna: Elmondani az elmondhatatlant. Trauma és irodalom, Budapest, Anonymus–Ráció, 2008.

Merleau-Ponty, Maurice: A látható és a láthatatlan, ford. Farkas Henrik, Szabó Zsigmond, Budapest, L’Harmattan–SZTE, 2007.

Mestyán Ádám – Horváth Eszter (szerk.): Látvány/színház, Budapest, L’Harmattan, 2006.

Mészáros György: Pilinszky János színházesztétikája, Iskolakultúra, 16. évf., 2006/3, 44–52.

Molnár Illés: Fényes gombostűk Isten körme alatt, Visky András: Nevezd csak szeretetnek, Vigilia, 83. évf., 2018/3, 226–227.

Molnár Illés: Hallás dolga, Tiszatáj, 2016. május 15. https://tiszatajonline.hu/?p=96598

Molnár Illés: Hang, ami átüt a fényen, avagy Pornó az Ars Sacra Fesztiválon, Színház, 2016. június–július, 96–97. http://szinhaz.net/2016/08/08/molnar-illes-hang-ami-atut-a-fenyen/

Molnár Klára: Térbeli költészet. Debreceni Csokonai Színház: Halotti pompa. Vidnyánszky Attila rendezővel és Rideg Zsófia dramaturggal beszélget Molnár Klára, A Vörös Postakocsi, 3. évf., 2009. nyár, 6–12.

Monah, Dana: Fragile fictions: Shakespeare and Musset in concentrationary theatre, Agathos, vol. 11, 2020/1. https://www.agathos-international-review.com/issue11_1/10.Dana%20Monah%20author.pdf

Nánay István: Pokoli groteszk a hitről, Jelenkor, 46. évf., 2003/6, 674–676.

Nietzsche, Friedrich: A tragédia születése, ford. Kurdi Imre, Tatár Sándor, Budapest, Helikon, 2019.

  1. Müller Péter: „Olyan színházról beszélek…, ami valójában nincs is” (Visky András: Mire való a színház? Útban a theatrum theologicum felé; András Visky’s Barrack Dramaturgy. Memories of the Body), Jelenkor, 64. évf., 2021, június. 710–714.
  2. Müller Péter: Test és teatralitás, Budapest, Balassi, 2009.

Pálfi Ágnes: „Hát ismerhetem én az isteni gondviselés útját?”, Szcenárium, IX. évf., 2021/5, 51–68.

Pálfi Ágnes – Szász Zsolt: Költői vagy epikus színház, Magyar Művészet, 2016/8, 61–70. http://www.magyar-muveszet.hu/upload/userfiles/2/publications/201801/pdf/MM2016_3belivek_kepnelkul_08_palfi_agnes.pdf

Pálfi Ágnes – Szász Zsolt: Figyeljünk a titkos erővonalakra!, Szcenárium, V. évf., 2017/5, 17–37.

Pavis, Patrice: Előadáselemzés, ford. Jákfalvi Magdolna, Budapest, Balassi, 2003.

Pavis, Patrice: Színházi szótár, ford. Gulyás Adrienn, Budapest, L’Harmattan, 2006.

Pavis, Patrice: „A ritmus szerepe a rendezésben”, ford. Szántó Judit, Színház, 30. évf., 1997/5, 45–48.

Pilinszky János összes versei, szerk. Hafner Zoltár, Budapest, Magvető, 2015.

Pilinszky János válogatott művei, szerk. Illés Endre, Kardos György, Budapest, Magvető, 1978.

Pilinszky János: Beszélgetések Sheryl Suttonnal. https://konyvtar.dia.hu/html/muvek/PILINSZKY/pilinszky01035/pilinszky01041/pilinszky01041.html

Pilinszky János: Nagyvárosi ikonok, Budapest, Szépirodalmi, 1970.

Pilinszky János: Naplók, töredékek, Budapest, Osiris, 1995.

Pilinszky János: Publicisztikai írások, Budapest, Osiris, 1999.

Pilinszky János: Széppróza, szerk. Hafner Zoltán, Budapest, Osiris, 2004.

Prosser, B.: Samuel Beckett goes doodling, Varoom, vol. 10, 2009. Summer, 44–47.

Radnóti Sándor: A szenvedő misztikus, (Misztika és líra összefüggése), Budapest, Akadémiai, 1981.

Radnóti Zsuzsa: Cselekvés-nosztaliga. Drámaírók színház nélkül, Budapest, Magvető, 1985.

Rákóczy Anita: Samuel Beckett’s Endgame and Hungarian Opening Gambits, Budapest–Párizs, KRE–L’Harmattan, 2021.

Ricœur, Paul: Az élő metafora, ford. Földes Györgyi, Budapest, Osiris, 2006.

Ricœur, Paul: „A rossz mint filozófiai és teológiai kihívás”, ford. Kendeffy Gábor, Magyar Filozófiai Szemle, 41. évf., 1997/5–6, 851–869.

Salamon András: Színháztörténet, Kolozsvár, Koinónia, 2019, 94–95.

Schechner, Richard: A performance. Esszék a színházi előadás elméletéről, ford. Regős János, Budapest, Múzsák, 1989.

Schechner, Richard: Barátságos és barátságtalan inváziók: a direkt színház dramaturgiája, Theatron, 7. évf., 2008/tavasz–nyár, 69–83.

Schein Gábor: A csend poétikája Pilinszky János költészetében, Jelenkor, 39. évf., 1996/4, 356–367.

Sepsi Enikő: A poétikus rituálé tanúja, Pilinszky János – ma, Magyar Napló, XXXIII. évf., 2021/11, 1–6.

Sepsi Enikő: Kép, jelenlét, kenózis a kortárs francia költészetben és Valere Novarina színházában, Budapest, KRE–L’Harmattan, 2017. https://doi.org/10.56037/978-963-414-312-3

Sepsi Enikő: Pilinszky János mozdulatlan színháza Mallarmé, Simone Weil és Robert Wilson műveinek tükrében, Budapest, KRE–L’Harmattan, 2015.

Sepsi Enikő: Poetic Images, Presence, and the Theater of Kenotic Rituals, London – New York, Routledge, 2022. https://doi.org/10.4324/9781003163930

Sepsi Enikő – Tóth Sára (szerk.): Mellékzörej, Írások Visky András 60. születésnapjára, KRE– L’Harmattan, 2017.

Seregi Tamás: Paul Ricoeur cselekvésantológiája, Világosság, 48. évf., 2007/1, 43–64.

Siegmund, Gerald: A színház mint emlékezet, ford. Kékesi Kun Árpád, Theatron, 1. évf., 1999. tavasz, 36–39.

Simhandl, Peter: Színháztörténet, ford. Szántó Judit, Budapest, Helikon, 1998.

Sin Edina: Vázlat a Vidnyánszky Attila-féle költői színházról, Studia Litteraria, 52. évf., 2014/1–2, 88–100. https://doi.org/10.37415/studia/2014/53/4030

Sipos Márti: Mint aki látja a hangot, beszélgetés Visky Andrással, Budapest, Harmat, 2009.

Spannraft Marcellina: Költészet és szakralitás, Budapest, KRE–L’Harmattan, 2016.

Szántai Edina: Az emberi lét gyönyörűsége. Beszélgetés Vidnyánszky Attilával, Palócföld, 54. évf., 2008/3, 73–74.

Szász Zsolt: Húsz körömmel, Szcenárium, VI. évf., 2018/8, 3.

Szász Zsolt: Új dramaturgiával a történelem színpadán Vidnyánszky Attila rendezői műhelyében, Szcenárium, VII. évf., 2019/3, 31–41.

Szász Zsolt: A Nemzet Színháza. Beszélgetés Vidnyánszky Attilával, Szcenárium, III. évf., 2015/3–4, 7–14.

Száz Pál: „Az Örökké Való Holnap, amely nem jön el, csak Tegnap”, Tiszatáj, 70. évf., 2016/7–8, 120–135.

Szent Ágoston vallomásai, ford. Vass József, Budapest, Szent István Társulat, 2015.

Széplaki Gerda: A halott test grammatikája, Helikon, 57. évf., 2011/1–2, 141–156.

Szőcs Géza: Passió, Budapest, Magvető, 1999.

Szűcs Teri: A Holokauszt tanúsága három Pilinszky-versben, Vigilia, 76. évf., 2011/11, 811–818. https://doi.org/10.1007/s12043-011-0122-3

Tasi József (szerk.): Merre, hogyan? Tanulmányok Pilinszky Jánosról, Budapest, Petőfi Irodalmi Múzeum, 1997.

Tolnai Ottó: Végel(ő)adás, Budapest, Prológus Könyvek, 1996.

Tompa Andrea: Angyali részegség, Jelenkor, 50. évf., 2007/6, 689. http://www.jelenkor.net/archivum/cikk/1263/angyali-reszegseg

Tompa Andrea: A teatralitás dicsérete, Budapest, Országos Színháztörténeti Múzeum és Intézet, 2006.

Tóta Péter Benedek: A pokol: a purgatórium: a paradicsom, T. S. Eliot irodalmi teológiája, Vigilia, 68. évf., 2003/7, 517–526.

Tóta Péter Benedek: Misztikus mozzanat. Ted Hughes és Keresztes Szent János között Leonard Baskin, T. S. Eliot és Pilinszky János nyomán, Vigilia, 80. évf., 2015/7, 514–520.

Tóth Sára: A képzelet másik oldala. Irodalom és vallás Northrop Frye életművében, Budapest, KRE–L’Harmattan, 2012.

Tömöry Márta – Szász Zsolt: Örömmondók (A betlehemes szokáshagyomány esélyei a változó időben), Szcenárium, I. évf., 2013/4, 9–23. https://doi.org/10.12968/prps.2013.1.150.23

Turbuly Lilla: „Jelképek erdején át”. Borbély Szilárd: Halotti pompa – Csokonai Színház, Debrecen, Criticai Lapok, 2009/11, 11–12. https://www.criticailapok.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=37767&catid=23 (Letöltés: 2022. április 11.)

Turi Gábor: Költészet a színpadon (A Vidnyánszky-korszak mérlege), Hitel, 28. évf., 2015/8, 110–121. http://turigabor.hu/node/840

Urbán Balázs: Líra és epika Vidnyánszky Attila színházában, Színház, 51. évf., 2018/4, 19–22.

Van Gennep, Arnold: Átmeneti rítusok, ford. Vargyas Zoltán, Budapest, L’Harmattan, 2007.

Vasziljev, Anatolij: Színházi fúga, szerk. Király Nina, ford. Heltai Gyöngyi, Budapest, Országos Színháztörténeti Múzeum és Intézet, 1998.

Vidnyánszky Attila: Látomások lánca, Nemzeti Magazin, I. évf., 2013/2, 8–9.

Visky András (szerk.): Színház és rítus, Sepsiszentgyörgy, Tamási Áron Állami Magyar Színház – Jókainé Laborfalvy Róza Színházpártoló Alapítvány, 1997.

Visky András: A kudarc, Alföld, 72. évf., 2021/10, 30–40.

Visky András: A különbözőség vidékén, Budapest, Vigilia, 2007.

Visky András: A szökés, Kolozsvár, Koinónia, 2006.

Visky András: Átugrani egy szakadékot és a túloldalról beszélni: Samuel Beckett és Kertész Imre misztikus fordulata, Jelenkor, 58. évf., 2015/9, 952–963.

Visky András: Caravaggio terminal, Alföld, 66. évf., 2015/11, 9–20.

Visky András: Caravaggio terminal, Alföld, 66. évf., 2015/12, 7–25.

Visky András: Fényinstallációk Hervay-mondatokra, Jelenkor, 65. évf., 2022/3, 290.

Visky András: Gyáva embert szeretsz, Pécs, Jelenkor, 2008.

Visky András: Írni és (nem) rendezni, Kolozsvár, Koinónia, 2002.

Visky András: Júlia, Budapest, Fekete Sas – Magyar Rádió Rt., 2003.

Visky András: Ki beszél? A Kaddis a meg nem született gyermekért mint dramatikus forma, Jelenkor, 2005/1, 66–76.

Visky András: Ki innen, Kolozsvár, Koinónia, 2016.

Visky András: Megváltozhat-e egy ember, Kolozsvár, Komp-Press – Korunk, 2009.

Visky András: Mi a dramaturg? A névtelenségben rejlő alkotói szabadság, elhangzott 2016. március 2-án az MTA Székház Kistermében. https://mta.hu/data/dokumentumok/szima/szekfoglalok/Visky_Andras_Mi_a_dramaturg.pdf

Visky András: Mire való a színház? Útban a theatrum theologicum felé, Budapest, KRE– L’Harmattan, 2020.

Visky András: Nevezd csak szeretetnek, Budapest, Jelenkor, 2017.

Visky Ferenc: Fogoly vagyok, Kolozsvár, Koinónia, 2002.

Wolfman, Ursula Rehn: Richard Wagner’s Concept of the ‘Gesamtkunstwerk’, Interlude, 2013. március 12. https://interlude.hk/richard-wagners-concept-of-the-gesamtkunstwerk/

Zappe László: A pislogás átka, Critikai Lapok, 12. évf., 2003/9, 18–19.

 

 

Hanganyagok

A szeretet dramaturgiája. Beszélgetés Rideg Zsófia dramaturggal = A titkok kapuja, szerk. Prontvai Vera, Budapest, Mária Rádió, 2015. https://www.mariaradio.hu/musor/554/A_titkok_kapuja

Beszélgetés a Nemzeti Színház igazgatójával = A titkok kapuja, szerk. Prontvai Vera, Budapest, Mária Rádió, 2015. https://www.mariaradio.hu/musor/554/A_titkok_kapuja

Claudel-Honegger: Johanna a máglyán = A titkok kapuja, szerk. Prontvai Vera, Budapest, Mária Rádió, 2015. https://www.mariaradio.hu/musor/554/A_titkok_kapuja

Dosztojevszkij: Bűn és bűnhődés = A titkok kapuja, szerk. Prontvai Vera, Budapest, Mária Rádió, 2021. https://www.mariaradio.hu/musor/554/A_titkok_kapuja

Verebes Ernő: Don Quijote = A titkok kapuja, szerk. Prontvai Vera, Budapest, Mária Rádió, 2015. https://www.mariaradio.hu/musor/554/A_titkok_kapuja

Vidnyánszky Attila első ciklusa a Nemzeti Színházban. A színház dramaturgjaival Kulcsár Edittel, Kozma Andrással, Szász Zsolttal és Verebes Ernővel a Nemzeti első Vidnyánszky-ciklusának éveit értékeltük. = A titkok kapuja, szerk. Prontvai Vera, Budapest, Mária Rádió, 2018. https://www.mariaradio.hu/musor/554/A_titkok_kapuja

Visky András: Alkoholisták, szerk. Prontvai Vera, Budapest, Mária Rádió, 2017. https://www.mariaradio.hu/cikk/5191/Visky_Andras, https://doi.org/10.2307/j.ctv36xvwc5.15

Visky András: Megöltem az anyámat, szerk. Prontvai Vera, Budapest, Mária Rádió, 2020. https://www.mariaradio.hu/cikk/5191/Visky_Andras

Visky András: Tanítványok, szerk. Prontvai Vera, Budapest, Mária Rádió, 2015. https://www.mariaradio.hu/cikk/5191/Visky_Andras

Zsukovszkij – Szénási – Lénárd: Mesés férfiak szárnyakkal = A titkok kapuja, szerk. Prontvai Vera, Budapest, Mária Rádió, 2015. https://www.mariaradio.hu/musor/554/A_titkok_kapuja