Direkt zum Inhalt
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu
AnmeldenRegistrieren
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Vorschau
022_000171/0000

Diploma és bölcső között. Gyermeket nevelő hallgatók a felsőoktatásban

  • Vorschau
  • PDF
  • Zeige Metadaten
  • Permanenten Link anzeigen
Autor
Biró Enikő, Drjenovszky Zsófia, Hegedűs Rita, Hires-László Kornélia, Mikó Fruzsina, Sántha Ágnes, Sztáray Kézdy Éva, Tóth-Batizán Emese
Title (EN)
Between Diploma and Cradle. Student-parents in higher education
Field of science
Társadalomtudományok / Social sciences (12740), Szociológia / Sociology (12846)
Series
Károli könyvek. Tanulmánykötet
Type of publication
tanulmánykötet
022_000171/0011
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Seite 12 [12]
  • Vorschau
  • Permanenten Link anzeigen
  • JPG
  • TIFF
  • zurück
  • Weiter
022_000171/0011

OCR

SZTÁRAY KÉZDY ÉvA — DRJENOVSZKY ZSÓFIA — DURÁCZKY BÁLINT 1. Milyen tényezők gátolják a gyermekvállalást, gyermeknevelést a felsőoktatási tanulmányok idején? 2. Hogyan lehetne olyan támogatást biztosítani, ami ösztönzőleg hatna a családosok részvételére vagy a tanulmányok alatti családalapításra? A kutatás három fázisra épül: a kutatási lépések megvalósítása, a beavatkozástervezés, végül az értékelési feladatok megfogalmazása. Az első fázisban a projektben részt vevő négy egyetemen két-két fókuszcsoportos beszélgetést folytattak le az egyetemek kutatói kisgyermeket nevelő egyetemi hallgatókkal. Jelen kötet az első és a második fázis kutatási eredményeit mutatja be. Az elsőként olvasható két esettanulmánnyal célunk az, hogy rávilágítsunk a vizsgált téma fontosságára és relevanciájára. Ezt követően a tudományos szakirodalmi összegzéssel a kutatás elméleti alapjait fektetjük le, és összegezzük korábbi hasonló nemzetközi és hazai kutatások eredményeit. A módszertani fejezetben részletesen bemutatjuk a kutatás első fázisában alkalmazott fókuszcsoportos kutatás módszertanát, és hogy pontosan hogyan zajlott a mintavétel a négy egyetemen. Ezt követően — külön-külön fejezetekben — ismertetjük az egyes felsőoktatási intézmények tapasztalatait, melyeknek legfőbb tanulságait emeljük ki az összegző fejezetben. Végezetül a kötetet záró fejezetben a gyakorlatban is megvalósítható javaslatokat foglaltuk össze. Kötetünk így nemcsak az említett Erasmus-t projekt eredményeibe nyújt részletes bepillantást, hanem minden felsőoktatási intézmény számára hasznos útmutatókkal, javaslatokkal szolgálhat annak érdekében, hogy azok befogadó tanulási környezetet biztosíthassanak a gyermeket nevelő hallgatók számára. +10 +

Strukturell

Custom

Image Metadata

Bild Breite
1867 px
Bild Höhe
2670 px
Bild Auflösung
300 px/inch
Dateigröße
828.69 KB
Permalink zum JPG
022_000171/0011.jpg
Permalink zur OCR
022_000171/0011.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

AnmeldenRegistrieren

Benutzeranmeldung

eduId Login
Ich habe mein Passwort vergessen
  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu