OCR
Tartalomjegyzék | 7 5. Elegedetlensegtöl a konstruktiv társadalmi részvételig. Közössegfejlesztesi folyamat az egri Szala värosreszben 151 5.1. Társadalmi részvétel és közösségfejlesztés 151 5.2. A közösségfejlesztés helyszíne: a Szala 152 5.3. A közösségi munka elindulása - a felkérés 155 5.4. A közösségfejlesztés folyamata 156 5.4.1. Tájékozódás, megfigyelés 156 5.4.2. Interjú 156 5.4.3. Nyilvános beszélgetés - a fórum 157 5.4.4. Az ajtótól ajtóig kérdőív elkészítése 160 5.4.5. Névadás, identitáserősítés - létrejön a SZATECS 161 5.4.6. Folyamatos fórumok és közösségi akciók 164 5.5. Eredményeink - az együttműködés első két évének tükrében 167 5.6. Tapasztalati összegzés a közösségfejlesztési folyamatra vonatkozóan 168 Irodalomjegyzék 170 III. KUTATÁS, KÉPZÉSFEJLESZTÉS 171 6. Szociälpedagögus-kepzes Egerben. Csoportmunka kepzesi modell 173 6.1. Kia szociälpedagögus? 173 6.2. Csoportmunka-felfogäs a szociälpedagögus munkäjäban 174 6.3. A szociälpedagögiai csoportmunka meghatärozäsänak tartalmielemei 174 6.4. Csoportmunka - k&pzesi modellek bemutatása 176 6.4.1. A csoportvezetöve väläs folyamatät támogató képzési modell 176 6.4.2. A konkret mödszer, technika elsajátítását segítő kiképzőcsoport 177 6.4.3. A problemacentrikus csoportmunka elsajätitäsät támogató kiképzőcsoport 179 Irodalomjegyzék 180 7. Egy kutatás eredményeinek hatása a közösségi munka tanegység oktatására a szociálbpedagógus-képzésben 182 7.1. A lokalitástól a virtuális közösségekig 183 7.2. Szerveződési sajátosságok a közösségi hálózatok kialakulása során 183 7.3. Infokommunikációs technikai eszközökön keresztül létrejövő közösségek szerveződési sajátosságai 186 7.4. A kutatäs eredmenyeinek hatäsa a szociälpedagögus-kepzesben megjelenő közösségi munka tanegység tartalmára 191 Irodalomjegyzék 191