Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000158/0000

Fiatal kutatóink II. Az Egyetemi Kutatói Ösztöndíj Program a Károlin, 2024/2025

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Balogh Péter, Bandor Zoltán, Bödő Krisztián, Csík Ádám Lajos, Dauner Bernát, Dorang Zsanett, Ipolyi Dóra, Kalauz Boróka Petra, Kovács Noémi, Mátyás Anna Réka, Mérész Anna, Páll László, Péntek Dániel Gábor, Prontvai Vera, Szabó Karina Brenda, Szabó Panni Luca, Szabó Szilárd Ferdinánd, Székely Botond Márk, Széll Veronika, Sziládi Levente Szabolcs, Tikász Ábel, Timári Krisztián Attila, Török Csanád, Veres Ábel Áron, Zatykó Zsófia
Cím (EN)
Our Young Researchers II. The University Research Scholarship Program at Károli, 2024/2025
Tudományterület
Jogtudomány / Law (12870), Teológia / Theology (13036), Történettudomány / History (12970)
Sorozat
Károli könyvek. Tanulmánykötet
Tudományos besorolás
tanulmánykötet
022_000158/0030
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 31 [31]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000158/0030

OCR

s CIGÁNY FIATALOK FELSŐOKTATÁSI ÉLETÚTJA + IRODALOMJEGYZÉK BABUSIK Ferenc (szerk.): A rornák esélyei Magyarországon. Aluliskolázottság és munkaerőpiac — a cigány népesség esélyei Magyarországon, Budapest, Kávé — Delphoi Consulting, 2002. BABUSIK Ferenc: A roma gyerekek óvodáztatása, Új Pedagógiai Szemle, 53. évf., 2003/6, 22—39. BABUSIK Ferenc: Magyarországi cigányság — strukturális csapda és kirekesztés, Esély, 18. évf., 2007/1, 3—23. BALI János: A halmozottan hátrányos társadalmi helyzet leküzdésének problematikája és jó gyakorlatai a magyarországi cigányság példáin keresztül, Budapest, ELTE BTK Néprajzi Intézet, 2018. CuRcIc, Svjetlana — MISKOvIC, Maja — PLAUT, Shayna — CEOBANU, Ciprian: Inclusion, Integration or Perpetual Exclusion? A Critical Examination of the Decade of Roma Inclusion, 2005-2015, European Educational Research Journal, vol. 13, 2014/3, 257-267. CSEPCSÉNYI Lajosné — SÜTŐ Éva: A cigány tanulók beiskoläzäsänak &s lemorzsolödäsänak arányai, in Cserti Csapó Tibor — Rosenberg Mátyás (szerk.): Horizontok és dialógusok 2017. VI. Romológus konferencia, Pécsi Tudományegyetem BTK NTI Romológia és Nevelésszociológia Tanszék, Pécs, 2017, 115—126. Diósi Ágnes: Cigányút, Budapest, Szépirodalmi, 1988. FORRAY R. Katalin: A cigányság középosztályosodása, Educatio, 26. évf., 2017/4, 581—590. GuLYÁS Klára: Magyarországi roma értelmiségiek szerepei a romák oktatási integrációjában és társadalmi felzárkózásában, PhD-értekezés, Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, 2021. Havas Gábor — KEMÉNY István - LIsKó Ilona: Cigány gyerekek az általános iskolákban, Budapest, Oktatáskutató Intézet, 2001. HoLLE Alexandra: Európai romapolitika: a romák oktatási helyzete, Infojegyzet, 2023/1. KirkBy, Abbie — WHITCOMBE, Emma — NUTTALL, Emma: Education inegualities facing Gypsies, Roma and Travellers in England, November 2023, Friends, Families & Travellers. LLoyp, Gwynedd — McC.uskeEy, Gillean: Education and Gypsies/Travellers: ‘contradictions and significant silences, International Journal of Inclusive Education, 2008/4. LuxAcs J. Agnes — $zAB6 Tiinde — Huszti Eva — Emer Zsolt — PETHESNE DAvip Beata: A roma szakkollegiumok szerepe a hallgatök mindennapjaiban, Rendvédelem, XI. évf., 2022/1, 30-38. McDonaGu, Chelsea — FONSECA, Joana: The minority within the minority: The survival strategies of Gypsy and Traveller students in Higher Education, International Journal of Roma Studies, vol. 4, 2022/2, 150-171. MEző Katalin: A kiemelkedés útja: a cigány/roma tehetségek támogatása, in Pálfi Sandor (szerk.): Roma gyermekek nevelése és segitése, Debrecen, Didakt Kft., 2015, 139-160. MORGAN, Julia — MARSH, Hazel — CLARK, Colin: The (In)visibilisation of Gypsies, Roma, and Travellers in higher education equality, diversity, and inclusion (EDI) initiatives in England and Wales, Higher Education, 2024. https://doi.org/10.1007/s10734-024-01289-9 «29 «

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1867 px
Kép magassága
2670 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
1.1 MB
Permalinkből jpg
022_000158/0030.jpg
Permalinkből OCR
022_000158/0030.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde