Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000145/0000

Algorythmics: Technologically and Artistically Enhanced Computer Science Education

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Zoltán Kátai
Sorozat
Sapientia Books. Natural Sciences
022_000145/0010
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 11 [11]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000145/0010

OCR

10 TARTALOM 7. Az AlgoRythmics tanuläsi kôrnyezet ............................. 61 7.1. Az AlgoRythmics tänckoreogräfia-gyüjtemény ................... 62 7.1.1. AlgoRythmics visszhang ................................. 65 7.2. AlgoRythmics animäciék .................................... 68 8. AlgoRythmics: tudomany és miivészet etnikai hatarok nélkiil (4. tanulmäny) .......................................,...... 73 8.1. Müvészetkôzeli elemekkel gazdagított multikulturális informatikaoktatäs ......................................... 73 8.2. Interkulturälis programozäsoktatés Erdélyben ................... 76 8.2.1. Eredmények ........................................... 78 8.3. Kôüvetkeztetések ...................................,....... 80 9. Amikor látó diákok programoznak vak számítógépeket (5. tanulmäny) .............................................. 83 9.1. Elméleti hâttér ...................................,,.,.... 83 9.2. Levezényelt algoritmusok ................................... 85 9.3. Az elrejtés mint módszer a hatékonyabb algoritmusvizualizäciéhoz ...86 9.4. A kisérlet ... 0... eee eee eee 87 9.4.1. Eredmények ........................................... 88 9.5. Kôüvetkeztetések .....................................,..... 90 10. Algoritmikus és számítógépes gondolkodás: human vs. real szakos diákok (6. és 7. tanulmány) . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 10.1. À ,,két kultüra” ......................,,,,,,,4,,,,,,,4,, 94 10.2. Hogyan fejleszthető az algoritmikus, illetve szämitégépes gondolkodäs? ........................... 96 10.3. À motiväcié szerepe ....................................... 98 10.4. À kisérlet .........................,.,.,.,.,.,.,...,.2 100 10.5. Eredmények a diákok teljesítménye szempontjából . . . . . . . . . . . . . 103 10.6. Eredmények a diákok motivációja szempontjából ... . . . . . . . . . . . 105 10.6.1. A kutatás korlätai ..............................,...... 110 10.7. Kévetkeztetések 2... ee eee eee 110 11. A megújult AlgoRythmics környezet ........................... 115 11.1. A kibővült AlgoRythmics kollekcié ......................... 115 11.1.1. Algoritmusvizualizációk 2D-ben . . .. ..................... 115 11.1.2. Üj téncstilusok ....................................... 117 11.1.3. Üj algoritmuscsalädok ................................. 117 11.1.4. Feler6sôdôtt AlgoRythmics visszhang .................... 121 11.2. Atänctölaködig ........................................ 123

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1949 px
Kép magassága
2776 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
867.49 KB
Permalinkből jpg
022_000145/0010.jpg
Permalinkből OCR
022_000145/0010.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde