Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000145/0000

Algorythmics: Technologically and Artistically Enhanced Computer Science Education

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Auteur
Zoltán Kátai
Series
Sapientia Books. Natural Sciences
022_000145/0009
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 10 [10]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000145/0009

OCR

TARTALOM 1. BevezetO 2... eee eee eee eee ee 17 1.1. AlgoRythmics: egy dijazott projekt ............................ 18 1.2. Az AlgoRythmics kutatécsoport .............................. 19 2. Tôbbérzékszerves informatikaoktatäs ............................ 21 2.1. Kihiväsok a programozäsoktatäsban ........................... 21 2.2. Az emberi agy és a tanulés ................................... 22 2.2.1. Az emlékezet és a többérzékszerves tanulás . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 2.3. Technológia a többérzékszerves tanulás szolgálatában. ... . . . . . . . . . 25 2.3.1. Vegyes/kombinält tanulés ................................ 25 2.4. Multimédia és a többérzékszerves tanulás ...................... 26 2.5. Többérzékszerves tanulás művészetközeli elemek révén . . . . . . . . . . . 27 2.5.1. Tudomány és művészet: egy er6s kombinäcié ................ 28 2.6. Az érzékszervek szerepe az oktatäsban ......................... 30 3. Látni, hallani és tapintani a számítógépes algoritmusokat (1. tanulmány) . . 31 3.1. Az egyszerű algoritmusok anatómiája .......................... 31 3.2. À szoftvereszküz ........................................... 33 3.3. Javasolt tanmenet ..............................,........... 35 3.4. À kisérlet ..................................,.,.,.,,,,2.2. 38 3.4.1. Eredmények és küvetkeztetések ........................... 39 4. Rekurzív algoritmusok lejátszódva (2. tanulmäny) .................. 43 4.1. Rekurziv algoritmusok oktatäsa ............................... 43 4.1.1. Hogyan tanitsunk rekurziv eljéräsokat? ..................... 43 4.1.2. Hogyan tanítsunk rekurzív függvényeket? ................... 45 4.2. A kinesztetikus érzékelés szerepe a programozäsoktatäsban ........ 46 4.3. Audiovizuális elemekkel dúsított módszerek... ................. 48 4.4. Szoftvereszkôz és javasolt tanmenet ........................... 50 4.5. À kfsérlet ...............................,.,.,.,.,.,,,2 52 5. Eltäncolt algoritmusok (3. tanulmäny) ............................ 55 5.1. Szoftvereszk6z és javasolt tanmenet ........................... 56 5.2. À kfsérlet ....................................,.,.,,,,2.2. 57 6. Kutatási eredmények a többérzékszerves programozásoktatás kapcsán .. . 59

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1949 px
Hauteur de l'image
2776 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
824.5 KB
Lien permanent vers jpg
022_000145/0009.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000145/0009.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu