OCR
3.1.3 Fejlesztés — Bottom UD users 3.1.4 Visszacsatoläs és kapcsol6d6 reflexiG sn 3.2 Kurzusadminisztraciés és kommunikációs felületek ... 3.3 Szakmai közösségépítés és piaci együttműködések ..... 3.4 Meghatärozo mérfôldkôvek — ôsszefoglalé ütravalé nn 4. À HÂLÔZATOK EREJE: LOKALIS ÉS GLOBÂLIS SZINERGIÂK ss 72 4.1 Hazai felséoktatés-feilesztési együttmükôdések, h4lézatok 73 4.1.1 MRK Felséoktatasi Modszertani és Oktatasinformatikai FOrum ....... eee 73 4.1.2 MTA Felsőoktatás-pedagógiai Albizottsäg nr 75 4.1.3 Közös irodalomgyűjtemény: módszertani kézikönyvek, adaptálható j6gyakorlatok sr 77 4.2 Nemzetközi felsöoktatäs-fejlesztesi együttmüködesek, hälözatok ou... cesses 80 4.3 Kapcsolédé felséoktatäsi erny6szervezetek ns 82 5. REELEXIÓT, ÉRTÉKELÉST ÉS TERVEZÉST TÁMOGATÓ KERETRENDSZEREK 84 5.1 A HITS (Hub, Incubator, Temple, Sieve) keretrendszer ss 86 5.2 Az ACE-POD-Métrix keretrendszer serres 88 5.3 PROF-XXI keretrendsZer ssrnnnnnnrrrnnneneennneneerrrerenenenenenenee 89 5.4 Kihiväsok: eszközvälasztäs és értékelési nehézségek 91 6. ZÄRSZÖ 93 SZERZŐI BEMUTATKOZÁS 96 EELHASZNÄLT IRODALOM 98 MELLÉKLETEK 107 1. sz. melléket: A hazai felséoktatés-fejlesztési kôzpontok ss sees eeerereeee ére értétéééses 108 2. sz. melléklet: Oktatäsfejlesztök ,t0l4DÉl” renier, 111 3. sz. melléklet: Kérdőív felsőoktatás-fejlesztő egységek vezetőinek — 2024. .................................... 112 4.. sz. melléklet: felsőoktatás-fejlesztési szervezetek ............................. sss see ee ese eeeéetete eretet tettére éttééses 118 5. sz. melléklet: hazai és nemzetkôzi rendez vények ss 121 6. sz. melléklet: A POD-mátrix értékelő keretrendszer magyar fordítása ........................................ 122