Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000110/0000

Teológia és tanulás: a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Title (EN)
Theology and Learning: the Possibility of Change
Field of science
Teológia / Theology (13036), Pedagógia / Pedagogy (12910)
Series
Teológia és…
Type of publication
tanulmánykötet
022_000110/0029
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 30 [30]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000110/0029

OCR

Reuss András Evangélikus Hittudományi Egyetem nyugalmazott egyetemi tanár E-mail: andras.reuss@lutheran.hu DOI: 10.56037/978-963-380-28 1 -6.02 A szerző szükségesnek tartja, hogy a teológiai tudomány és a teológiai ismeretek a műveltség és a kultúra részeként elérhetők legyenek más foglalkozásban állók számára is, vagyis ne az egyházi szolgálatra való felkészítés legyen a teológiai képzés kizárólagos célja. Fontosnak tartja megkülönböztetni a teológia tanulásának többféle szintjét és helyszínétis, hogy a hallgatók ne pusztán tekintélyi alapon legyenek az ige befogadói, hanem értés és belső azonosulás alapján, és el ne tévedjenek a nézetek sokféleségében. Kulcsszavak: lelkészképzés / hitoktatás / Vajta Vilmos / Wolfgang Huber / Philipp Jakob Spener The author considers it necessary that theological science and theological knowledge are made available to people in other professions as part of education and culture, so that preparation for church service does not constitute the sole purpose of theological studies. He considers it important to distinguish between the various levels and locations of learning theology, so that the students are not merely recipients of the word based on authority, but on the basis of understanding and internal identification, and do not get lost in the diversity of views. Keywords: pastoral training / religious education / Vilmos Vajta / Wolfgang Huber / Philipp Jakob Spener A személyes hit és a teológiai tudomány, a teológiai oktatás és a lelkészképzés, valamint az egyetem és evangélikus egyházunk mint fenntartó viszonyának kérdé

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1926 px
Hauteur de l'image
2693 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
851.51 KB
Lien permanent vers jpg
022_000110/0029.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000110/0029.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu