OCR
PERCZE SÁNDOR: A tapasztalás tanulása. Lelkivezetés és kísérés a pusztai szerzetesség gyakorlatában CSEPREGI ZOLTÁN: A héber nyelv oktatása a 17. századi evangélikus iskolákban BALOGNÉ VINCZE KATALIN: Szükségből erény. Hit és tanulás kapcsolata az Evangélikus Népiskola című folyóirat első huszonöt évfolyamának válogatott cikkeiben BAcsó BENJÁMIN: A fakultatív hitoktatás kérdése a szabadegyházi közösségekben, különös tekintettel a baptistákra SEBEN GLÓRIA: Teológia elvitelre? Igúságteológia a gyakorlatban NAGY KRISZTINA: A mentorképzésről SERES-BUSI ETELKA: Reflektiv technikäk a mentoräläsi folyamatban — a mentori kapcsolat támogatása érdekében JOHANN GYULA: ,,...a ream bizottakat hiven päsztorolom...” Felkeszüles a lelkigondozói szerepre — a segítő beszélgetés BÁcsKAI KÁROLY: , Semmit nem értek olvasásból" Az Újszövetség jelnyelvi fordításának igényét meghatározó megfontolások HAFENSCHER KÁROLY: , Katekumének, távozzatok"!? Tanulók és tanítványok az istentiszteleten PAP KINGA MARJATTA: Egy világszervezet tanulási folyamata Ősz-FARKAS ERNŐ: Vallási kultúraváltás mint szervezeti tanulás GYURKÓ DONÁT SÁMUEL: Tanulóközösségek a gyülekezetben. A tanítványi kiscsoportok és a tanítványság gyakorlati koncepciójának kérdései KEREPESZKI ANIKÓ: Szépirodalom a hitoktatásban FINTA GERGELY: A Jordán és más üdvösséges víz. Luther és Bach tanítása a keresztségről PINTÉRNÉ VÁRAY RITA: Hittanórák tananyagához kapcsolódó zenei illusztrációk 131 144 155 170 181 194. 210 224 239 250 261 273 285 307 317 331