Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000094/0000

Extramural English Activities and Individual Learner Differences. A case of Hungary

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Balázs Fajt
Tudományterület
Pedagógia / Pedagogy (12910)
Sorozat
Collection Károli. Monograph
Tudományos besorolás
monográfia
022_000094/0008
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 9 [9]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000094/0008

OCR

CONTENTS Chapter 5. Study Two ............................,,....,...,...,.4.,,42, 87 5.1 Participants .....................,..........,.....,...44.4... 87 5.2 The research instrument .....................................,..... 89 5.3 Data collection and the validation process ............................ 93 5.4 Data analysis ...............................................,.., 93 5.5 Results and discussion ............................................. 94 5.5.1 The reliability of the scales .................................... 94 5.5.2 The different EE activities secondary school students pursue ............................................. 95 5.5.3 Categorizing students’ EE activities: factor analysis .............. 100 5.5.4 Students’ subtitle use habits .................................. 103 5.5.5 Students’ beliefs on in-class EFL learning and extramural EFL use ..................................... 104 5.5.6 Individual learner differences ................................. 105 5.5.6.1 L2 learning motivation and its related concepts ............. 106 5.5.6.2 Anxiety and WTC .....................,.............., 107 5.5.7 Correlations among scales .................................... 108 5.5.8 The impact of EE activities on the different individual learner differences ................................ 113 5.5.8.1 Learners’ willingness to incorporate their EE interests into EFL lessons ........................ 114 5.5.8.2 Beliefs about in-school and extramural learning ............. 115 5.5.8.3 Motivation and its predictors ............................. 115 5.5.8.4 In-school motivated English language learning behavior and extramural motivated language use ........... 120 5.5.8.5 In-school and extramural anxiety ......................... 121 5.5.8.6 In-school and extramural willingness to communicate ....................................... 123 5.5.9 The impact of individual learner differences on motivated learning behavior .............................. 125 5.6 Conclusion ...................................................., 127 Chapter 6. Study Three ..........................,.................,,, 129 6.1 Participants .................,..........,.....,...,4..4...s.. 129 6.2 Instrument .............................................,..44.... 130 6.3 Data collection and the validation process ........................... 131 6.4 Data analysis .................................................... 132

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1830 px
Kép magassága
2834 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
783.91 KB
Permalinkből jpg
022_000094/0008.jpg
Permalinkből OCR
022_000094/0008.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde