Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000094/0000

Extramural English Activities and Individual Learner Differences. A case of Hungary

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Balázs Fajt
Tudományterület
Pedagógia / Pedagogy (12910)
Sorozat
Collection Károli. Monograph
Tudományos besorolás
monográfia
022_000094/0006
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 7 [7]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000094/0006

OCR

CONTENTS <0, Preface . 6. cece eee ee eee EEE eee 11 Chapter 1. Introduction ...... 0... cece ccc cc cee cee cee eee ene ence eens 13 Chapter 2. Theoretical Background ......................................., 17 2.1 Extramural English (EE) activities ................................... 18 2.2 The context of second language acquisition through EE activities ...........................,.................. 20 2.2.1 Learner autonomy and extramural English activities .............. 20 2.2.1.1 Self-instruction .......................................... 21 2.2.1.2 Naturalistic language learning ............................. 22 2.2.1.3 Self-directed naturalistic language learning ................. 22 2.2.2 Learning processes in SLA through extramural English activities ....................,.........,............. 23 2.2.2.1 The role of intention in SLA: incidental and intentional learning.................................. 24 2.2.2.2 The role of consciousness in SLA: implicit and explicit learning ............................, 25 2.2.2.3 Distinguishing between incidental/intentional and implicit/explicit learning ............................. 28 2.3 EE activities and second language learning motivation ............................................... 30 2.3.1 Dörnyei’s L2 Motivational Self System .......................... 31 2.8.1.1 The Ideal L2 Self ......................................... 32 2.3.1.2 The Ought-to L2 Self ..................................... 34 2.8.1.3 L2 learning experience .................................... 35 2.3.2 Predictors of second language learning motivation ............... 37 2.8.2.1 Foreign language anxiety.................................. 38 2.8.2.2 Willingness to communicate .............................. 39 2.3.2.3 Culturalinterest ......................................... 40 2.3.2.4 Friendship orientation and intercultural contact ............. 41 2.3.2.5 Perceived importance of the language ....................... 42 2.4 A model for learning English through EE activities ..................... 43

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1830 px
Kép magassága
2834 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
715.34 KB
Permalinkből jpg
022_000094/0006.jpg
Permalinkből OCR
022_000094/0006.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde