Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000081/0000

Rembrandt – A képek színjátéka. Hermeneutikai kísérletek

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Rényi András
Cím (EN)
Rembrandt – The Painted Stage. Essays in Hermeneutics
Tudományterület
Művészetek (művészetek, művészettörténet, előadóművészetek, zene) / Arts (arts, history of arts, performing arts, music) (13040), Szellemi kulturális örökség / Intangible cultural heritage (13043), Művészet- és építészettörténet / History of art and architecture (13047)Rembrandt-kutatás, festészet, rézkarc, képhermeneutika, drámaesztétika
Tudományos besorolás
monográfia
022_000081/0007
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 8 [8]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000081/0007

OCR

TARTALOM 1.3 A mepfestett id6 apôridi .................................................... 1.3.1 A dramaturgiai redukcid, avagy a szinpadkép evidencidja. Képszinpad és szinpadkép . ...... 1.3.2 A dréma és a festmény eltér6 ideje. À ,pillanat” fétise .............................. 1.3.3 A hic et nunc a monoszcenikus képszinpadon: a pillanat logikai kiterjesztése és a drámai jelen tér—idő-struktúrája ...............................,.,,.44220000 e ee 1.3.4 A cselekmény egysége és a dramaturgiai megkülônbüztetés .......................... 1.4. Az indukcié môdszere. , Realizmus” és tapasztalat ................................ 2 ADRAMAJATEK LETELMELETETOL A FESTESZET „ONTOLÖGIAI KEPLETEIG”: TEORETIKUS SEGÉDMODELLEK .............................................. 2.1 Gadamer a mü létmédjärél: a jâték modellje .................................... 2.2 A drámai mű immanenciája: az antiteátrális impulzus (Peter Szondi, Stanley Cavell, Michael Fried) .................................... 2.3 A befogadó új szerepköre: az antiretorikus impulzus (Michael Fried, Wolfgang Kemp) . . . . . . 2.3.1 Wolfgang Kemp és a ,befogadäsesztétikai megküzelités” ............................ 2.3.2 A retorika csapdéja (1) ..................................................... 2.3.3 A befogadé a képben van: az ,implicit nézô” rembrandti invenciôja ................... 2.4 A jelenlét elbällitäsa és az esztétikai tapasztalat eseményszerűsége (Hans Ullrich Gumbrecht) .................................................. 2.5 Max Imdahl és az ikonika kihiväsa ............................................ 2.6 Merleau-Ponty és a modern festészet , ontológiai képlete". A Caravaggio-kapcsolat médszertani jelentôsége .................................................... 3 ADRAMA-PROBLEMA HELYE A REMBRANDT-KUTATASBAN ...................... 3.1 Egy probl&matörteneti elözmeny: a Bialostocki-Bauch vita és az „ikonogräfai stilus” 3.1.1 Jan Bialostocki és a ,kerettém4k” ikonolégidja .................................... 3.1.2 Kurt Bauch: Rembrandt ,ikonogräfiai stilusa” és az üj müvészetfogalom ................

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
2184 px
Kép magassága
2988 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
849.82 KB
Permalinkből jpg
022_000081/0007.jpg
Permalinkből OCR
022_000081/0007.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde