OCR
Tartalomjegyzék Elészé ...........,.,,,,,,,44,44 44444444 eee ses. 1. Elméleti hâttér. . .............................,4,4444448. 1.1. A digitális transzformáció értelmezése. ....,.........,.,.........., 1.1.1. À digitélis transzformäcié kutatäs fogalomrendszere . ...,..,...,...... 1.1.1.1. A digitális transzformáció társadalmi-gazdasági kontextusa . . . . . . . . . 1.1.1.2. A digitális transzformáció jelentősége az oktatási szektor szempontjából. . 1.1.2. A pedagógus professzió értelmezése a képesség-ökoszisztéma szemléletben. . . . 1.1.2.1. À képesség-6koszisztéma megkôzelités . ........,.........., 1.1.2.2. À pedagégusprofesszié értelmezése a képesség-ükoszisztéma megkôzelités alapjân . ........,........,..,.........., 1.1.3. Kitekintés: sokkszerű hatások az elmúlt időszakban a digitális oktatásban . . . . 1.1:3.1. A digitälis oktatäs a pandémia tükrében. ........,.........., 1.1.3.2. A digitális oktatás a mesterséges intelligencia tükrében . . . . . . . . . . . . 1.1.4. Összefoglalás Ke ee ee ee ee ee ee ee 1.2. Az oktatástechnológiai újítások innovációelméleti aspektusai. . . . . .......... 1.2.1. A technológia integráció és elfogadás modelljei .............,...... 1.2.1.1. A technológiaintegráció és -elfogadás elméleti háttere és modelljei . . . . . 1.2.1.2. A technológiaelfogadási modellek tapasztalatai az oktatás területén . . . . 1.2.1.3. Az oktatástechnológiai újítások integrálása a pedagógiai gyakorlatba . . . . 1.2.2. A technológiaintegráció és -elfogadás egyénitényezői . ........,...... 1.2.2.1. Pedagógusok digitális kompetenciája. . ...,..,...,.........., 1.23. A technolégiaintegrécié és -elfogadäs szervezeti tényezôi . ......,...... 1.2.3.1. Szervezeti digitális érettség modellek az oktatás területén . . . . . . . . . . 1.2.3.2. Szervezeti alkalmazkodäs és tanulâs. . ..................... 1.2.4. Összefoglalás Ke ee ee ee ee ee ee ee 1.3. A digitális transzformáció kihívásainak és lehetőségeinek értelmezése az oktatäsi szektorban, ............,..,......,..,,.,,,,,,.,.