Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000075/0000

Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Horváth László
Cím (EN)
Adaptation of the Education Sector to the Challenges of Digital Transformation
Tudományterület
ICT az oktatásban és a tanulásban / ICT in education and learning (12838), Oktatáspolitika / Education policy (12075)
Sorozat
Metszéspontok
Tudományos besorolás
monográfia
022_000075/0006
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 7 [7]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000075/0006

OCR

Tartalomjegyzék Elészé ...........,.,,,,,,,44,44 44444444 eee ses. 1. Elméleti hâttér. . .............................,4,4444448. 1.1. A digitális transzformáció értelmezése. ....,.........,.,.........., 1.1.1. À digitélis transzformäcié kutatäs fogalomrendszere . ...,..,...,...... 1.1.1.1. A digitális transzformáció társadalmi-gazdasági kontextusa . . . . . . . . . 1.1.1.2. A digitális transzformáció jelentősége az oktatási szektor szempontjából. . 1.1.2. A pedagógus professzió értelmezése a képesség-ökoszisztéma szemléletben. . . . 1.1.2.1. À képesség-6koszisztéma megkôzelités . ........,.........., 1.1.2.2. À pedagégusprofesszié értelmezése a képesség-ükoszisztéma megkôzelités alapjân . ........,........,..,.........., 1.1.3. Kitekintés: sokkszerű hatások az elmúlt időszakban a digitális oktatásban . . . . 1.1:3.1. A digitälis oktatäs a pandémia tükrében. ........,.........., 1.1.3.2. A digitális oktatás a mesterséges intelligencia tükrében . . . . . . . . . . . . 1.1.4. Összefoglalás Ke ee ee ee ee ee ee ee 1.2. Az oktatástechnológiai újítások innovációelméleti aspektusai. . . . . .......... 1.2.1. A technológia integráció és elfogadás modelljei .............,...... 1.2.1.1. A technológiaintegráció és -elfogadás elméleti háttere és modelljei . . . . . 1.2.1.2. A technológiaelfogadási modellek tapasztalatai az oktatás területén . . . . 1.2.1.3. Az oktatástechnológiai újítások integrálása a pedagógiai gyakorlatba . . . . 1.2.2. A technológiaintegráció és -elfogadás egyénitényezői . ........,...... 1.2.2.1. Pedagógusok digitális kompetenciája. . ...,..,...,.........., 1.23. A technolégiaintegrécié és -elfogadäs szervezeti tényezôi . ......,...... 1.2.3.1. Szervezeti digitális érettség modellek az oktatás területén . . . . . . . . . . 1.2.3.2. Szervezeti alkalmazkodäs és tanulâs. . ..................... 1.2.4. Összefoglalás Ke ee ee ee ee ee ee ee 1.3. A digitális transzformáció kihívásainak és lehetőségeinek értelmezése az oktatäsi szektorban, ............,..,......,..,,.,,,,,,.,.

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1867 px
Kép magassága
2670 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
682.77 KB
Permalinkből jpg
022_000075/0006.jpg
Permalinkből OCR
022_000075/0006.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde