OCR
PILINSZKY SZÍNHÁZI ÉS FILMES VÍZIÓJÁNAK TOVÁBBÉLÉSE P. MÜLLER Peter: A tekintet ältal formálódó test: A nézés teatralitása, in P. Müller Péter: Test es teatralitäs, Budapest, Balassi, 2009, 100-119. P. MÜLLER Peter: A test visszatér(it)ése: Merleau-Ponty testfenomenolögiäja, in P. Müller Péter: Test és teatralitds, Budapest, Balassi, 2009, 26-39. NEMES NAGY Ágnes: A költői kép, in Nemes Nagy Ágnes: Szó és szótlanság: Összegyűjtött esszék I., Budapest, Magvető, 1989. PANOFSKY, Erwin: A mozgókép stílusa és közege, ford. Erdélyi Ágnes, in Kenedi János (szerk.): A film es a többi müveszet, Budapest, Gondolat, 1977, 151-177. PILINSZKY János: Publicisztikai írások, Budapest, Osiris, 1999. PILINSZKY János: Széppróza, Budapest, Századvég, 1993. SCHECHNER, Richard: From Ritual to Theater and Back: the Efficacy-Entertainment Braid, in Richard Schechner: Performance Theory, London — New York, Routledge, 1988. [1977.] SCHEIN Gabor: Poétikai kisérlet az Ujhold koltészetében, Budapest, Universitas, 1998. SEpsi Eniké: Poetic Images, Presence, and the Theater of Kenotic Rituals, London — New York, Routledge, Taylor & Francis Group, 2021. SEPsi Enik6: Le «théâtre» immobile de Janos Pilinszky — lu dans l’optique de Mallarmé, Simone Weil et Robert Wilson, Parizs, L Harmattan, 2014. SEPSI Enikö: Pilinszky Janos mozdulatlan szinhdza Mallarmé, Simone Weil és Robert Wilson műveinek tükrében, Budapest, KRE-L’Harmattan, 2015. SONTAG, Susan: Film és szinhaz, ford. Koós Anna, in Kenedi János (szerk.): A film és a többi művészet, Budapest, Gondolat, 1977, 352-378. STATES, Bert O.: The Phenomenological Attitude, in Janelle G. Reinelt — Joseph R. Roach (eds.):(szerk.): Critical Theory and Performance, Ann Arbor, The University of Michigan Press, 1992, 369-379.