OCR
6. Netnográfia 7. A narratív digitális játékok képességfejlesztő hatásának kutatása 8. Kutatásetikai és jogi kérdések IV. Történetmesélés és a 21. századi tanulás 1. A történetmesélés digitális formái a konstruktivista és a konnektivista tanuláselmélet tükrében 2. A digitális narratívaalkotás hatása a tanulás kognitív és érzelmi-akarati tényezőire 3. A digitális történetmesélés értelmezése a Bloom-taxonómia alapján 4. À TPCK-modell és a digitális történetmesélés 5. A digitalis narrativaalkotas értelmezése a SAMR- és a PICRAT-modell segítségével 6. Képességek és digitális narratívaalkotás a DigCompEdu, az ISTE és a 21. századi készségek rendszerében 7. A MOOC-ok és a történetmesélés V. Digitális média és történetmesélés a felsőoktatás kurzusaiban 1. Üzleti képzés 2. Bölcsészettudományok és művészeti felsőoktatás 2.1. Narratívumok alkotása a bölcsészettudományi és művészeti felsőoktatásban 2.2. Narratívumok rendszerezése, megőrzése a könyvtáros-levéltáros képzésben 2.3. Újságírás 3. Társadalomtudományok 3.1. Pedagógusképzés 3.2. Pszichológusképzés 3.3. Szociälis segitöszakmäk 4. Orvos- és egészségtudomany Szakkifejezések jegyzéke Irodalomjegyzék Egyéb források 116 120 121 129 134 137 141 145 149 153 157 163 164 169 169 171 172 174 174 177 180 182 185 193 223