Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000018/0000

Tanulásközpontú felsőoktatás. Oktatók a tanításról, szakmai fejlődésről és tanulásról

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Auteur
Kálmán Orsolya
Title (EN)
Learning-Centred Teaching in Higher Education. Hungarian university teachers' perspectives on teaching, professional development and learning
Field of science
Oktatástudomány / Educational sciences (12830), Felsőoktatás / Higher education (12836)
Series
Metszéspontok
Type of publication
monográfia
022_000018/0007
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 8 [8]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000018/0007

OCR

"TARTALOMJEGYZÉK 7 V. AZ OKTATÓK NÉZETEI A TANÍTÁSRÓL ÉS A SAJÁT SZAKMAI TANULASUKROÔL...........,,.,444444 4444 95 1. Elméleti keret. ..............................,.,,,,.::2: 95 1.1. Az oktatók tanítással és szakmai fejlődéssel kapcsolatos nézetei. . . . . . . . . . . 96 1.2. À szakmai fejlôdés és tanulés formäi. .........,...,.............. 98 1.3. A képzési területek jellemzői és a tanítási tapasztalatok szerepe. . . . . . . . . . 100 2. Célok és kutatäsi kérdések .................................. 101 3. A kutatäs mödszerei és eszkôzei. .............................. 102 4. Eredmények. ...........,...........,.,..,..,,.,,.,.:.. 103 4.1. Az oktatók elképzelései atanításról . ........,...........,..... 103 A tanítással kapcsolatos elképzelések az oktatói küldetések alapján. . . . . . . . 103 Tanitäsi megkôzelitésmédok ....,.............,........... 105 4.2. Az oktatók szakmai fejlődéssel, tanulással kapcsolatos elképzelései. . . . . . . . 107 4.3. Az oktatók szakmai fejlődésének, tanulásának formái ............... 108 4.4. A képzési területek és a tanítási tapasztalatok szerepe . . ............. 110 Tanitäsi megkôzelitések . ......,.............,........... 110 Szakmai fejlődéssel, tanulással kapcsolatos nézetek. . . . ............. 112 A szakmai fejlédés, tanulés forméi. ..............,........... 113 5. Az eredmények értelmezése . ........,.....,......,..,.....,.... 114 VI. AZ OKTATOK ELKÉPZELÉSEI AZ OKTATOI KOMPETENCIAKROL. . ... 119 1. Az oktatók elképzelései az oktatási kompetenciáik fontosságáról és észlelt eredményességérél . .........,........,..,........... 119 1.1. Az oktatói kompetenciák lehetséges keretrendszerei ........,...,..... 121 1.2. A képzési területek jellemzői és a tanítási tapasztalatok szerepe. . . . . . . . . . 124 2. Kutatäsi kérdések ....................................... 125 3. Kutatäsi médszer és eszkôzôk . ............................... 126 4. Eredmények. ...........,...........,.,..,..,,.,,.,.:.. 126 4.1. Az oktatói kompetenciák fontossága és az észlelt kompetenciák. . . . . . . . . . 126 4.2. Az oktatói kompetenciák észlelt eredményessége a különböző képzési területeken. .........,.............,........... 130 4.3. Az oktatói kompetenciák észlelt eredményessége a tanítási tapasztalatok fényében 132 5. Az eredmények értelmezése . ........,.....,......,..,.....,.... 134 6. Gyakorlati implikäciék ..........,..,...........,..,,........ 138 VII. OKTATÓI NÉZETEK HATÁSA A SZAKMAI FEJLŐDÉS ÉS TANULÁS GYAKORLATAIRA 1... 0... eee ee te te ee ee ee ee ee tees 139 1. Problémafelvetés. ..............,..,.,.,..,..,,.,,:,:,,,. 139 2. Elméleti keretek ..........,..,.,,.....,.,.,,.,,,,,,,,:,, 140

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1867 px
Hauteur de l'image
2670 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
840.16 KB
Lien permanent vers jpg
022_000018/0007.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000018/0007.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu