Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000018/0000

Tanulásközpontú felsőoktatás. Oktatók a tanításról, szakmai fejlődésről és tanulásról

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Auteur
Kálmán Orsolya
Title (EN)
Learning-Centred Teaching in Higher Education. Hungarian university teachers' perspectives on teaching, professional development and learning
Field of science
Oktatástudomány / Educational sciences (12830), Felsőoktatás / Higher education (12836)
Series
Metszéspontok
Type of publication
monográfia
022_000018/0006
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 7 [7]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000018/0006

OCR

6 TARTALOMJEGYZÉK 2.3. A tanitäsra fékuszälé tudomänyossäg . ...........,........,..... 50 Eredmények ........,........,....,..,,.,..,..,...... 51 Hazai példäk és lehetôségek. . .............,..,.....,...,.... 52 3. Osszegzés Ce ee eee ee eee Ee eee ses OS 53 III. KUTATÁSI KERET ÉS MÓDSZEREK AZ OKTATÓK SZAKMAI FEJLŐDÉSÉNEK, TANULASANAK ES TANÍTÁSÁNAK VIZSGÁLATÁHOZ ............... 55 1. Az oktatók szakmai fejlődéséhez és tanulásához kötődő lehetséges kutatási irányok . 55 2.A kutatási keretrendszer: kutatási megközelítések és kutatási kérdések . . . . . . . . . 58 3. A kutatási keretrendszer egyes szakaszainak módszerei, mintái és dilemmái. . . . . . 61 3.1. Kvalitatív feltáró kutatás az oktatók szakmai fejlődéséről mint az oktatôi identitäskonstru4läs folyamatärél . ..................... 61 3.2. Kvantitativ feltáró kutatás: oktatói nézetek és megközelítések online kérdôives vizsgälata. ........,.....,.................. 63 3.4. A kvantitativ, ôsszefüggést feltäré kutatäs. . ........,..,.....,.... 65 3.5. À fejlesztés alapü kutatäs . .......,..........,........,.... 66 IV. SZAKMAI FEJLŐDÉS MINT AZ OKTATÓI IDENTITÁS ALAKULÁSA . . . . . 69 1. Elméleti keretek az oktatók szakmai fejlődéséhez. . . . .................. 69 1.1. À szakmai fejlôdés értelmezése. ............,...........,..... 69 1.2. Oktatói identitáskonstruálás a szakmai fejlédésben. ............,..... 71 2. Kutatások az oktatói identitáskonstruálásról, szakmai fejlődésről és tanulásról . . . . 72 3. Célok és kutatäsi kérdések ................................... 74 4. À narrativ kutatäs médszere és mintéja. . ..........,........,....... 75 4.1. Az oktatöi élettôrténetre épülé interjû médszere .......,.,...,.,.,.. 75 4.2, À kutatäs mintéja. .......,.....,..,.......,..,..,,..... 76 4.3. À narrativ elemezés. .................................... 78 5. Eredmények. . ...,..........,.............,..,,.,..,.:.. 78 5.1. Az oktatéi identitäskonstruäläs és véltozäsaik . .................... 78 A kezdé oktatôk. ....................................., 79 A tapasztalt oktaték . ...........,....,...,....,......... 81 "Tapasztalt oktaték vezetôi gyakorlattal . . ........,..,........... 83 5.2. A tanulás sajátosságai az oktatói fejlődés egyes szakaszaiban. . . . . . . . . . . . . 85 Kezdö oktaték. ......................................, 85 A tapasztalt oktaték . ...........,....,...,....,......... 87 "Tapasztalt oktaték vezetôi gyakorlattal . . ........,..,........... 89 6. Osszegzés déserts see see ses 90

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1867 px
Hauteur de l'image
2670 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
776.03 KB
Lien permanent vers jpg
022_000018/0006.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000018/0006.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu