Direkt zum Inhalt
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu
AnmeldenRegistrieren
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Vorschau
022_000018/0000

Tanulásközpontú felsőoktatás. Oktatók a tanításról, szakmai fejlődésről és tanulásról

  • Vorschau
  • PDF
  • Zeige Metadaten
  • Permanenten Link anzeigen
Autor
Kálmán Orsolya
Title (EN)
Learning-Centred Teaching in Higher Education. Hungarian university teachers' perspectives on teaching, professional development and learning
Field of science
Oktatástudomány / Educational sciences (12830), Felsőoktatás / Higher education (12836)
Series
Metszéspontok
Type of publication
monográfia
022_000018/0006
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Seite 7 [7]
  • Vorschau
  • Permanenten Link anzeigen
  • JPG
  • TIFF
  • zurück
  • Weiter
022_000018/0006

OCR

6 TARTALOMJEGYZÉK 2.3. A tanitäsra fékuszälé tudomänyossäg . ...........,........,..... 50 Eredmények ........,........,....,..,,.,..,..,...... 51 Hazai példäk és lehetôségek. . .............,..,.....,...,.... 52 3. Osszegzés Ce ee eee ee eee Ee eee ses OS 53 III. KUTATÁSI KERET ÉS MÓDSZEREK AZ OKTATÓK SZAKMAI FEJLŐDÉSÉNEK, TANULASANAK ES TANÍTÁSÁNAK VIZSGÁLATÁHOZ ............... 55 1. Az oktatók szakmai fejlődéséhez és tanulásához kötődő lehetséges kutatási irányok . 55 2.A kutatási keretrendszer: kutatási megközelítések és kutatási kérdések . . . . . . . . . 58 3. A kutatási keretrendszer egyes szakaszainak módszerei, mintái és dilemmái. . . . . . 61 3.1. Kvalitatív feltáró kutatás az oktatók szakmai fejlődéséről mint az oktatôi identitäskonstru4läs folyamatärél . ..................... 61 3.2. Kvantitativ feltáró kutatás: oktatói nézetek és megközelítések online kérdôives vizsgälata. ........,.....,.................. 63 3.4. A kvantitativ, ôsszefüggést feltäré kutatäs. . ........,..,.....,.... 65 3.5. À fejlesztés alapü kutatäs . .......,..........,........,.... 66 IV. SZAKMAI FEJLŐDÉS MINT AZ OKTATÓI IDENTITÁS ALAKULÁSA . . . . . 69 1. Elméleti keretek az oktatók szakmai fejlődéséhez. . . . .................. 69 1.1. À szakmai fejlôdés értelmezése. ............,...........,..... 69 1.2. Oktatói identitáskonstruálás a szakmai fejlédésben. ............,..... 71 2. Kutatások az oktatói identitáskonstruálásról, szakmai fejlődésről és tanulásról . . . . 72 3. Célok és kutatäsi kérdések ................................... 74 4. À narrativ kutatäs médszere és mintéja. . ..........,........,....... 75 4.1. Az oktatöi élettôrténetre épülé interjû médszere .......,.,...,.,.,.. 75 4.2, À kutatäs mintéja. .......,.....,..,.......,..,..,,..... 76 4.3. À narrativ elemezés. .................................... 78 5. Eredmények. . ...,..........,.............,..,,.,..,.:.. 78 5.1. Az oktatéi identitäskonstruäläs és véltozäsaik . .................... 78 A kezdé oktatôk. ....................................., 79 A tapasztalt oktaték . ...........,....,...,....,......... 81 "Tapasztalt oktaték vezetôi gyakorlattal . . ........,..,........... 83 5.2. A tanulás sajátosságai az oktatói fejlődés egyes szakaszaiban. . . . . . . . . . . . . 85 Kezdö oktaték. ......................................, 85 A tapasztalt oktaték . ...........,....,...,....,......... 87 "Tapasztalt oktaték vezetôi gyakorlattal . . ........,..,........... 89 6. Osszegzés déserts see see ses 90

Strukturell

Custom

Image Metadata

Bild Breite
1867 px
Bild Höhe
2670 px
Bild Auflösung
300 px/inch
Dateigröße
776.03 KB
Permalink zum JPG
022_000018/0006.jpg
Permalink zur OCR
022_000018/0006.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

AnmeldenRegistrieren

Benutzeranmeldung

eduId Login
Ich habe mein Passwort vergessen
  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu