Ugrás a tartalomra
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
022_000018/0000

Tanulásközpontú felsőoktatás. Oktatók a tanításról, szakmai fejlődésről és tanulásról

  • Előnézet
  • PDF
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Szerző
Kálmán Orsolya
Cím (EN)
Learning-Centred Teaching in Higher Education. Hungarian university teachers' perspectives on teaching, professional development and learning
Tudományterület
Oktatástudomány / Educational sciences (12830), Felsőoktatás / Higher education (12836)
Sorozat
Metszéspontok
Tudományos besorolás
monográfia
022_000018/0005
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 6 [6]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
022_000018/0005

OCR

Tartalomjegyzék Bevezetés . 2.000... vh te eee eee ee ee ee ee eee 9 I. TANULÁSKÖZPONTÚ PEDAGÓGIA A FELSŐOKTATÁSBAN. . . 2.2.2.2... 15 1. A tanulásközpontúság forrásvidékének értelmezéséhez . . . ............... 15 1.1. A tanulásközpontú megközelítés megjelenése az oktatáspolitikában . . . . . . . . 16 1.2. A tanulásközpontú megközelítés a felsőoktatási gyakorlatban. . . . . . . . . . . . 18 1.3. A tanulásközpontú megközelítés értelmezése a neveléstudomány és azon belül is a felséoktatés-pedagésgia felél. . ............................ 19 1.4. A tanulásközpontú oktatás lehetséges irányai az oktatáspolitika, a kutatás és a gyakorlat metszéspontjäban ..........,.................. 24 2. A tanuläskôzpontuü felséoktatäs-pedagôgia értelmezési kerete . ......,....., 27 2.1. A tanulásközpontú tanítás első pillére: a hallgatók aktív, értelmező tanulásának támogatása. . 2.2... ee ee eee eee 28 2.2. A tanulásközpontú tanítás második pillére: a hallgatók tanulási eredményeinek fejlédése .....,...........,...............,..,....., 30 2.3. A tanulásközpontú tanítás harmadik pillére: minden hallgató tanulástámogatása . . 32 2.4. A tanulásközpontúság negyedik pillére: az oktatók és oktatóközösségek szakmai fejlödese estanuläsa «6. ee ee ee ee eee eee 34 3. A tanuläskôzpontuü felséoktatäs-pedagôgia kihiväsai. . ...........,...... 36 II. AZ OKTATÓK SZAKMAI FEJLŐDÉSÉNEK ÉS TANULÁSÁNAK MEGKÖZELÍTÉSEI A FELSŐOKTATÁSBAN... . 2... ee eens 39 1. Az oktatók szakmai fejlődésének és tanulásának értelmezései . . . . . . . . . . . . . . 40 2. Az oktatói szakmai fejlődés és tanulás támogatásának megközelítései. . . . . . . . . . 41 2.1. Azoktatóiképzések .................................... 41 Az eredményesség kérdései .........................,....., 42 Hazai példäk és lehetôségek. . ...........,.............,.... 43 2.2. A gyakorlatközösségek megközelítése a felsőoktatásban . .............. 44 Eredmények, erősségek és nehézségek. ......,.............,.... 48 Hazai tapasztalatok és lehetôségek. . .......,.............,.... 49

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
1867 px
Kép magassága
2670 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
701.47 KB
Permalinkből jpg
022_000018/0005.jpg
Permalinkből OCR
022_000018/0005.ocr

Linkek

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Elérhetőség

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

eduId Login
Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • OA Gyűjtemények
  • L'Harmattan Archívum
Magyarhu
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde