OCR
TARTALOMJEGYZÉK El6szé ............................................. 7 Bevezetés. .......................................... 11 Schleiermacher élete .................................. 11 A ,tôrténeti iskola” filozéfiai megalapozäsa. . .................... 16 A tudati tények szerepe a metafizikai tényekkel szemben . . . . . . . . . . . . . . 18 A filozôfiai hermeneutika keletkezése . ........................ 23 Az ônéletiräs alapvet6 szerepe . ............................ 25 Georg Misch életütja, munkässäga ............................ 31 Tanitvänyként Dilthey életében ............................ 33 A Dilthey-hagyatékot gondozé tanitväny . ...................... 34 Dilthey müveinek kiadäsa . ............................. 34 A Dilthey-Husserl-kapcsolat problematikäja . .................. 36 Dilthey életfilozófiai gondolkodása eredetiségének kérdése . . . . . . . . . . . 44 A tanitväny ônéllésodäsa. ............................... 49 Von den Gestaltungen der Persönlichkeit (A szemelyiseg alakuläsai/alakzatai) 49 A,Fibel”. ........................,...,4,44.. 2. 64 Vita a Lét és idôvel és a logikai elbadäsok . .................... 72 Misch derekba tört munkässägänak értékelései ................... 75 König es Eine „andere” Hermeneutik — az ôtvenhét évet késett Misch-Festschrift . ................................ 75 Plessner Mit anderen Augen és Macht und menschliche Natur......... 77 Bollnow és a Misch-Ricœur kapcsolat ....................... 83 A Geschichte der Autobiographie rétegei. ........................ 97 Motiväci6, felépités, kronolôgiai rétegek ....................... 97 A Goethe-Dilthey-Burckhardt-szäl. . ........................ 100